RECENZE - ELIXI.CZ

20:01

Krásný den všem!

Vítám Vás v roce 2017, ano, bohužel až teď. Měla jsem tak krásně rozplánované články na blog, ale nakonec mi do toho vlezla spálová angína, která mi začátkem roku nadělala tak trochu škrty v mých plánech a tak se na všechno vrhám až teď.😕
V předchozích článcích jsem mluvila o možnostech které se mi díky některým firmám poštěstili. 
Třetí a zároveň poslední možnost, která se mi ještě za rok 2016 naskytla byla nabídka z e-shopu www.elixi.cz. O e-shopu jsem slyšela poprvé a tak jsem neváhala a zavítala na stránky. Tolik dobrot pohromadě? Byla jsem velice mile překvapená a sama jsem se divila, že jsem na něj měla možnost narazit až teď. Mám pro vás tedy recenze na 4 skvělé produkty, které opravdu stojí za koštnutí. 😊



PURYA! 
Stále dokola se snažím přijít na chuť rostlinným proteinům a tak jsem dala šanci i proteinovým drinkům od značky PURYA!. Příchutě jsem volila z mé lásky k čokoládě a taky, protože mě zatím žádný protein, který má příchuť kakao/čokoláda nezklamal (alespoň ne natolik, aby mě odradil). 🍫 
Vzhledem k tomu, že se jedná o rostlinný protein, jistě ho ocení všichni vegani i ostatní lidé, kteří dávají ''nemléčným'' produktům přednost a také ti, co mají stejný problém jako já a to nedostatek bílkovin v jídelníčku.

Na 1 porci (15 g):
Bio Vegan High Protein shake - čokoláda:  T- 0,5g S- 1,2g B- 11,4g
- skvělé složení, vysoký obsah bílkovin
 - chuť jemně prášková, přesto se dobře rozpouští
- skvěle zasytí, vhodné zařadit do jídelníčku i jako svačinku 
- výborné v kombinaci s mandlovým mlékem
- stává se pro mě jedničkou mezi rostlinnými proteiny, takže můžu jen doporučit 😃



Bio Vegan Protein drink kakao/karob: T- 1,5g S- 4,5g B- 5,76g
- místo svačinky ho využívám při přípravě ovesných kaší, smoothies a jiných sladkých pokrmů
 - relativně dobrá rozpustnost, chuť jemně nasládlá, takže je výborný sám o sobě v kombinaci s vodou
- vhodný jako doplněk stravy pro každodenní používání




KEŠU MÁSLO - BIO TODAY

Myslím, že pokud někdo miluje ořechová másla tak, jako já a v jeho seznamu ochutnávek mu stále chybí kešu máslo, je jasné co je dalším pánem na holení. 
Kešu ořechy miluju, v době, kdy jsem se stravovala podle Whole30 to byla potravina, která se na mém jídelníčku objevovala obden. Ani máslo není výjimkou. Chuťově je velmi jemné, tužší konzistence což mi vůbec nevadí. Máslo je bez přidaného oleje, cukru, soli a konzervantů, což přispívá k pozitivnímu hodnocení.💛

(Odkaz ZDE)


MACA PERUÁNSKÁ ČERVENÁ - ALLNATURE

Už několikrát jsem se o Maca prášku dočetla v různých článcích, konečně jsem dostala šanci ho vyzkoušet. Co je to Maca prášek a jaké jsou jeho účinky se můžete dočíst přímo TADY.
Jaké mám zatím pocity já? Dávám ho do každé snídaně, ať už se jedná o ovesnou kaši nebo mugcake. Od doby, co se objevuje v mém jídelníčku cítím víc energie, a méně stresu. Jasně, bude na tom mít práci i spousta jiných faktorů, ale myslím si, že i Maca prášek v tom má prstíky. Je to skvělá potravina na imunitu, což se mi také hodí, jelikož já od mala trpím na oslabenou imunitu. Chutí mi příliš výrazný nepřijde a tak ho můžu zařadit do jakéhokoliv pokrmu, což je veliká výhoda. Klady u této potraviny převažují a tak si říkám, proč to nezkusit. Určitě to za to stojí.😏




Chtěla bych mockrát poděkovat za skvělou možnost spolupráce, rychlé dodání a výborné produkty, které se od teď stávají mým MUST HAVE! 🙌

Mějte se krásně,
S.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. To jsem neměla vidět, peněženka opět zapláče :D
    Vše vypadá moc lákavě :) Máš nějaký další tip co by stálo za hřích?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)