SEMIX

7:22

Krásný pátek všem! 

Moje prokrastinace nese bohužel dopad jak na blogu tak na instagramu. Měsíc stačil na to, aby jsem strašně zlenivěla, ale snažím se to pomalu, ale jistě napravovat. Už jsem tohle kopnutí do zadku vážně potřebovala.😥
Za poslední dobu se mi naskytlo pár skvělých příležitostí, za které jsem moc vděčná a tak Vám o nich postupně popovídám, můžete se také těšit na spoustu receptů, které teď na blog přibudou. 🙌



Firma SEMIX je česká společnost sídlící v Opavě, která se soustředí na výrobu zdravějších potravin, firma také upustila od palmového oleje a jejich „skutečně celozrnné cereálie stojí vážně za zmínku, určíte zavítejte na jejich stránky.
Celý sortiment je plný dobrot a když jsem dostala nabídku prozkoumat ho ochutnávkami některých z produktů, byla jsem moc šťastná a rozhodně jsem možnost brala všemi deseti!



Začnu nejprve sypanými müsli. Už od té doby, co jsem se začala stravovat zdravěji, vyhýbala jsem se produktům jako jsou právě müsli z obchodů plné zbytečných cukrů a látek, které z vaší ''zdravé'' snídaně udělají spíš dost nehodnotné a vám nic nepřinášející jídlo.
Ale pozor, není tomu tak u všech produktů. Po té, co jsem zjistila složení těchto 2 krabiček štěstí, byla jsem moc ráda, že jsem dostala možnost je ochutnat. Jsou tak dobré, křupavé a neobsahují nic škodlivého pro váš organismus! Od doby co jsem je okoštovala, si je pravidelně dávám do svých smoothie (moc dobré jsou i s jogurtem). 🙆


Lupínky mě také moc mile překvapili. S mandlovým mlékem a banánem je to skvělá dopolední svačinka , kterou jsem si v poslední době moc oblíbila.😊



Jak už asi víte lněná semínka je lepší jíst mletá, jelikož pokud celé lněné semínko dobře nerozkoušeme, náš organismus ho poté špatně tráví a tak se nám do těla nedostanou ty dobré látky. Firma SEMIX nám usnadnila práci a nabízí lněná semínka už předemletá. A v čem vlastně spočívá kouzlo lněného semínka?


  • obsahují omega-3 esenciální mastné kyseliny (= tuk příznivý pro naše tělo)
  • obsahují velké množství vlákniny (= vyvolává pocit nasycení, pomáhá při léčení střevních potíží, ...)
  • snižuje hladinu cholesterolu v krvi, rizika mozkových příhod
  • odvádí přebytečný tuk,...
Nalezlo by se i spoustu dalších kladů, které vám pravidelná konzumace semínek přinese, takže pokud ještě nejsou ve vašem jídelníčku, víte co vám chybí v nákupním seznamu


No a s mákem, který já naprosto miluju přibude brzy recept na můj oblíbený zdravý makovník. :) 

Pokud jste od značky semix ještě nic neochutnali, tak neotálejte, co si budem, jejich oblíbená srdíčka beru kamkoliv na cesty a vždycky si pošmáknu! 💛

MĚJTE SE KRÁSNĚ,
S.

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)