Předvánoční radosti / zdraviafitness.cz

12:19

Zdravím všechny!
Občas neuškodí udělat si radost i sám sobě, zvlášť když vám všechny ty dobroty dojdou v jednu chvíli. Ano, jakou jinou radost by si Sárinka udělala, než nákupy jídla? Určitě mi většina z vás rozumí. 😃



 Než se pustím přímo k produktům, chtěla bych vám říct, jak to teď všechno je, proč nejsem tolika aktivní na instagramu, jak to mám se stravováním, cvičením.
Asi jste si už všimli, že moje snaha o veganskou stravu vydržela jen půl roku, ale proč už tak nejím? Strava jako taková mi vyhovovala, nechybělo mi nic, zvlášť protože jsem do toho šla z etických důvodů. Poslední dobou, nevím proč, mě nebaví tolik vařit, asi protože na to není tolik času, ani chutě. Snažím se to napravit, ale vzhledem k tomu, že školu mám do 4, přijdu domů a jdu se učit (teda spíš, projevuji snahu se učit :D) je to pro mě dost náročnej úkol. Takže si většinou dám to, co doma připraví mamka, která se nevyhýbá mléčným produktům ani vejcím. Maso do svého jídelníčku ale přidávat stále nebudu. 
S pohybem jsem na tom snad ještě hůř, jelikož mě už od září zlobí záda a jezdím každou chvíli jen po doktorech. Po novém roce jedu na kontrolu a hned jak se něco vyřeší, začínám opět na plno, už mi to vážně chybí, přeci jen 4 měsíce je dost dlouhá doba. 
(Za pár tu máme Nový rok a jako každá ovečka si i já dávám předsevzetí. Mezi nimi se nachází i znovu si nalézt cestičku ke zdravému pečení, vaření a veškerému mému patláníčku. 😇)

Teď už se pustím přímo k produktům. Produkty jsem objednávala ze stránky www.zdraviafitness.cz, kde máte možnost získat lepší ceny i vy. Stačí se zaregistrovat a poté napíšte na email: obchod@zdraviafitness.cz žádost o VIP cen na skupinu JIMEZDRAVE. Tak neváhejte, produkty jsou zaslány do druhého dne od objednání, ceny jsou krásné a v eshopu naleznete spoustu dobrot, které prostě musíte ochutnat!

PROTEINELLA BY CZECH VIRUS


Na ochutnávku téhle dobroty jsem se těšila nejvíc. Jsem milovník veškerých ořechových máslíček a ani toto pro mě nebylo zklamáním. Rozhodně stojí za ochutnávku, ať už na lívance, ovesnou kaši nebo jen tak na lžičku (tímto způsobem u mě másla mizí rychlostí blesku 😈).

MANDLOVÉ MÁSLO S PERNÍKOVÝM KOŘENÍM NUTSPREAD


Když už jsme u těch másel, musím pochválit i toto skvělé mandlové máslíčko, které je na Vánoce eňo ňůňo. Zamilovala jsem si ho hned po prvním ochutnání a rozhodně u mě není naposledy.

RAW TYČINKY BOMBUS ENERGY 


Další dobrotu, kterou si kupuju pravidelně, jsou tyhle skvělé raw tyčinky, které jsem si oblíbila na tolik, že je beru raději, než nějakou čokoládu 😏 .. Nejradši mám příchuť kakao + kakaové boby, ovšem když je akce 2+1 neváhám ohchutnat i další.
(Asi jste si všimli, že na fotce je od té růžové s příchutí maracuja + kokos pouze obal.. 😅.. Nějakej hladovec už nevydržel a musel ochutnat tu novou příchuť, no .. 🙈)

BCAA BODYLAB


BCAA jsem si koupila poprvé a neudělala jsem chybu s výběrem. Na množství 300 ml vody + 1 odměrka BCAA je to akorát tak sladké a opravdu z toho cítíte nádech pomeranče. Příště se chystám na ochutnávku příchutě manga, která je prý taky moc dobrá. 😊

KEČUP BODYLAB


Miluju americké brambory s kečupem a proto byla tohle další jasná volba. Chuťově mě mile překvapil a u mě doma už má jasné místo. 

SUGAR-FREE SYRUP MYPROTEIN


Nad tímhle jsem už uvažovala dlouho, nemám ráda takové ty pochoutky, kde jsou nulté kalorie, což není ani pro naše tělo to nejlepší, ale nakonec jsem si řekla, že ochutnám všechno a neudělala jsem špatně. Mám ho moc ráda do ovesné kaše, zatím jsem používala jen sirup datlový nebo rýžový, teď už mám nového oblíbence, no chápejte čokoládová příchuť.. 💛

100% WHEY PROTEIN SCITEC NUTRITION


A nakonec jsem po dlouhé době opět přidala na svůj jídelníček protein. Vyzkoušela jsem jich už spoustu, jak veganské, tak neveganské. Tenhle to u mě zatím zvítězil na plné čáře. U většiny proteinů, které nebyly čistě rostlinné, mi přišla hrozně umělá chuť, u tohoto jsem vyzkoušela už všechny příchutě a zklamala mě pouze jedna, která je na mě příliš sladká a to vanilla very berry, každopádně jelikož příchutě ráda střídám, objednala jsem si na místo 1 proteinu vzorků 30.. 😀

Chci vám ještě nakonec popřát krásné a veselé Vánoce, plné radosti, štěstí, strávené s vašimi nejbližšími a ať pod stromečkem naleznete alespoň něco z toho, co jste si přáli. 🙏💞

Mějte se krásně, 
S.

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)