Mrkvové lívance

18:32

Krásné upršené úterý všem!

Nevím jak vy, ale já podzim miluju se vším všudy a když říkám se vším všudy tak i s propšenými dny, kdy kapky deště stékají po oknech a já si můžu zalézt do deky, zachumlat se, vzít do ruky knížku, čaj a jen odpočívat. Asi si to moc vysnívám, většinou místo knihy držím v ruce učení a liju do sebe jeden čaj za druhým, aby mi nebyla zima. :D
K takovýmto dnům si ráda připravím snídani, která je sice výborná, ale kolikrát mě to světlo zlobí na tolik, že si raději snídani vychutnávám bez zbytečných nadávek u focení. Našel se ale i den, kdy jsem na snídani přece jen nějaký čas měla, nesnídala jsem v 6:45 ráno, kdy je tma jako v pytli a tak jsem si řekla, že vyzkouším něco nového. A hádejte co z toho vzniklo? Ano, odpověď už na vás kouká v názvu. :) 
Kdo mi kdy řekl, že na rostlinné stravě nebudu mít co jíst byl naprosto vedle. A víte co je na tom nejlepší? Vždycky mi to jídlo chutná a je tu tolik možných variací, že ani nestíhám koukat. 



Dost bylo povídání, jdeme na receptík, který jsem dělala tak trochu od oka, ale suma sumárum jsem se ho pokusila dát dohromady. 




50g špaldové hladké mouky
100g jemně nastrouhané mrkve
80 ml rostlinného mléka
špetka prdopeče
skořice (hodně skořice :D)
trocha sladidla (použila jsem rýžový sirup)
15 g mletého lněného semínka
1lžice rozehřátého kokosového oleje


Nejprve si očistíme mrkev, kterou následně nastrouháme, V misce si smícháme kokosový olej s mlékem a se sladidlem. Přidáme mouku, skořici a kypřící prášek, metličkou spojíme. Nakonec přimícháme mrkev s lněným semínkem a opět metlou spojíme. Opékáme na kokosovém oleji. Přidáme k tomu domácí marmeládu, povidla nebo oříškové máslo, k tomu třeba banán a výborná snídaně do podzimních dnů je hotová (A NAVÍC ZDRAVÁ!). 



Mějte se krásně, 
S.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. mňamky už vidim čo bude v sobotu na raňajky ����

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné :) a ještě, jak jsi je krásně ozdobila :) A navíc vše z mrkve je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerajú veľmi zaujímavo :) určite ich vyskúšam, lebo mrkvu milujem :D naposledy som skúšala mrkvový koláč a ten mi chutil nesmierne :P

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)