Fazlovoé brownies

15:16

Krásný den všem!

Přepadla mě dneska mlsná a tak jsem se pustila do pečení, vznikla z toho taková dobrota, o kterou se s vámi musím podělit! Všechno jsem dělala tak nějak podle toho, co mi zrovna přišlo pod ruku. 



1 plechovka červených fazolí (v mírně slaném nálevu)
100 g špaldové mouky
40 g chocolate lover směsi (seženete na www.rawlife.cz)
20 g nepraženého kakaa
2 lžice skořice
1 lžice kypřícího prášku bez fosfátů
35 g třtinového cukru
2 lžice datlového sirupu 
80 ml rostlinného mléka
5 lžic rozpuštěného kokosového oleje
2 banány

Nálev z fazolí slijeme a fazole propláchneme ve vodě. Spolu s mlékem, sirupem, banány a kokosovým olejem dáme fazole do robotu a dohladka rozmixujeme. V druhé míse si smícháme suché ingredience, nakonec přilijeme směs a pořádně zamícháme. Plech vyložíme pečícím papírem a pečeme na 170 stupňů 20 - 30 minut. 
Dobrou chuť! :) 




Mějte se krásně, 
S.



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tyhle recepty z fazolí mě dost lákají, ale nemám na ně zatím moc odvahu, protože si tu chuť nedovedu představit. Každopádně to vypadá fakt pěkně, tak to třeba zkusím :D) Tvůj blog se mi fakt líbí, jen škoda, že tu někde nemáš widget na Pravidelný čtenáře, protože bych byla určitě jedna z nich :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělé hlavně na zlepšení nutriční hodnoty brownies, jinak ta chuť není nijak cítit. :) Určitě je vyzkoušej, patří mezi mé favority!
      Děkuju moc za pochvalu, moc si toho vážím, widget co nejdříve přidám! :)

      Vymazat
  2. Nádherné fotky:) Já fazolové brownies naprosto zbožňuji na blogu mám i fazolový dort a ten byl pravdu úžasný ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)