food&workout/JEDEN TÝDEN NA TALÍŘI #1

7:17


Krásné pondělí všem!
Sice už ofiko začíná školní rok, ale tím si nenecháme zkazit úsměv na tváři. Tento týden jsem se už pustila do již slibovaných článků aka jeden týden na talíři, kde vám vždy shrnu a ukážu snahu o můj 'veganský' jídelníček. V uvozovkách je to proto, protože já se o rostlinnou stravu pouze a jen pokouším, není vše 100 %, ale snažím se, protein jsem zatím úplně veganským ještě nenahradila, používala jsem syrovátkový od scitec nutrition, ale budu ráda, když mi do komentářů doporučíte nějaký dobrý rostlinný, po kterém mi nebude akorát tak zle, od čtvrtka používám sójový čokoládový protein od stejné značky, ale připomíná mi to spíš mouku, takže si jím nejsem úplně jistá :D...

Cvičení ještě berme s rezervou a to rovnou ze 2 důvodů. 1. Vrátila jsem se z Chorvatska, kde jsem se bohužel jen válela a tak trochu zlenivěla (dobrá výmluva Sáro, ta se ti fakt povedla -_-). 2. Následkem z cesty jsou zablokovaná záda která mi bohužel v cvičení zabraňují, tento týden jsem si dala ještě takový odpočinkový, ale budu se pouštět do nějakého programu od Jillian Michaels, ještě promyslím, do kterého, ale její programy mám ráda a tak na ně opět dám.

(No a než se dostaneme k jídelníčkům, upozorním vás předem, jsem opravdu milovník vodního melounu. :D)



PONDĚLÍ
Snídaně: ovesná kaše z mandlového mléka s banánem, nektarinkou a švestkou
Svačina: kiwi
Oběd: cizrnové těstoviny s lahůdkovým tofu a rajčaty
Svačina: meloun
Večeře I.: kuskus s restovanou zeleninou
Večeře II.: protein

CVIČENÍ: VOLNO


ÚTERÝ
Snídaně: mugcake s arašídovým máslem a ovocem
Svačina: banán a švestka
Oběd: rukola s rajčaty, bazalkovým pestem a paprikou a lahůdkovým tofu
Svačina: meloun
Večeře I.: lamánkový chléb s bramborovým salátem
Večeře II.: protein

CVIČENÍ: VOLNO


STŘEDA
Snídaně: špaldová placka s arašídovým máslem, banánem, fíky a švestkou
Svačina: meloun
Oběd: červená čočka se špaldovou kaiserkou
Svačina: hroznové víno
Večeře I.: okurkový salát s rajčaty
Večeře II.: protein

CVIČENÍ - Jillian michaels/One week shred - part 1&2


ČTVRTEK
Snídaně: ovesná chia kaše z mandlového mléka s nektarinkou, švestkou a kokosem
Svačina: švestka
Oběd: restovaný seitan na pórku s rýží
Svačina: meloun
Večeře I.: lamánkový chléb s marmeládou a arašídovým máslem
Večeře II.: sójový protein

CVIČENÍ: Jillian Michaels/One week shred - part 1



PÁTEK
Snídaně: rozmačkané banány s madlovým mlékem, ovesnými lupínky, nektarinkou a chia semínky
Svačina: smoothie z lidlu
Oběd: restovaný seitan s pečenou zeleninou a sojanézou
Svačina: meloun
Večeře I.: špaldová kaiserka s rajčaty
Večeře II.: sójový protein

CVIČENÍ: Blogilates - The ultimate 2016 ab workout



SOBOTA
Snídaně: ovesná kaše s banánem, arašídovým máslem, švestkou, chia a datlovým sirupem
Svačina: nektarinka
Oběd: dušená cuketa s rajčaty, lahůdkovým tofu, cizrnové těstoviny se sojanézou a salát z červené řepy s rukolou
Svačina: meloun
Večeře I.: salát z červené řepy s rukolou
Večeře II.: sójový protein

CVIČENÍ: VOLNO


NEDĚLE
Snídaně: špaldové lívance s nektarinkou, banánem a čokoládovým alpro dezertem
Svačina: hruška
Oběd: dýňová polévka, dušená cuketa s paprikou, tofu a šťouchané brambory
Svačina: meloun
Večeře I.: dýňová polévka (ano znovu :D)
Večeře II.: sójový protein

CVIČENÍ: Blogilates - Fat burning cardio




Doufám, že se vám tento typ článků bude líbit, budu ráda za jakékoliv odezvy..
:)

Mějte se krásně,
S.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. skvělý článek, takové rozhodně patří k mým nejoblíbenějším :) Hlavně ty snídaně vypadají všechny skvěle, už se ráno těším na tu svoji! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, děkuju moc. :) Na snídaně se taky těším vždy nejvíc! :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)