food&workout / jeden týden na talíři #2

6:00

Všem přejí opět krásné pondělí!
Týden uběhl jako voda a s myšlenkou, že školu nějak zvládnu začínám trochu váhat, maturitní ročník se mi vůbec nelíbí a moje nicnestíhání přišlo opět na scénu, chtělo by to nejspíš nějaký systém, snad už si můj mozek uvědomí, že už dávno nejsou prázdniny :D.
Takové shrnutí k jídelníčku: na sójový protein jsem si už zvykla a dokonce jsem si ho i oblíbila na tolik, že si ho každý večer dávám opět s radostí; melounová sezóna stále pokračuje a hádejte, co najdete každý den k svačině. :D

PONDĚLÍ
Snídaně: ovesná kaše s chia, ovocem a datlovým sirupem
Svačina: sušenka take & run
Oběd: tortilla se sojanézou, tofu, ledovým salátem a rajčaty
Svačina: meloun
Večeře I.: dýňová polévka
Večeře II.: protein

CVIČENÍ: REST DAY


ÚTERÝ
Snídaně: mugcake s alpro čokoládovým dezertem, banán, fík
Svačina: kokosová sportyfeel raw sušenka
Oběd: dýňovo-batátová polévka s černou čočkou; celozrnný bulgur s pečenou zeleninou v rajčatové omáčce podle J. Olivera, salát
Svačina: meloun
Večeře I.: ledový salát s rajčaty, vícezrnný chléb se sojanézou
Večeře II.: protein

CVIČENÍ: Jillian Michaels - Ripped in 30/Level1


STŘEDA
Snídaně: ovesná kaše s chia semínky, pb, banánem a švestkou
Svačina: banán
Oběd: pečená cuketa a dýně hokkaido s tofu
Svačina: meloun
Večeře I.: vícezrnný chléb s hummusem a cherry rajčátky
Večeře II.: protein

CVIČENÍ: Jillian Michaels - Ripped in 30/Level 1



ČVRTEK
Snídaně: ovesná kaše z kokosového mléka s 1/2 nektarinky, chia semínky, mandlemi a fíkem
Svačina: rozmačkaný banán s 1/2 nektarinky, ovesnými lupínky, chia, kokosem a rozinkami přelité datlovým sirupem
Oběd: celozrnná tortilla plněná sojanézou, ledovým salátem, cherry rajčátky a tofu
Svačina: meloun
Večeře I.: řepný salát, vícezrnný chléb s hummusem
Večeře II.: protein

CVIČENÍ: Jillian Michaels - Ripped in 30/Level 1


PÁTEK
Snídaně: mugcake s arašídovým máslem, rozdrcenými vlašskými oříšky, nektarinkou, fíkem a banánem
Svačina: jablko
Oběd: sójové karbanátky, kroupy se špenátem a kukuřicí, pečená zelenina
Svačina: meloun
Večeře I.: kroupy se špenátem a kukuřicí (byla to mňamina, tak jsem si je musela dát znovu :D)
Večeře II.: protein

CVIČENÍ: Jillian Michaels - Ripped in 30/Level 1



SOBOTA
Snídaně: rozmačkané banány se sójovým borůvkovým jogurtem, jahodami, pohankovými lupínky a vlašskými oříšky přelité datlovým sirupem
Svačina: meloun
Oběd: dýňový polévka, dušená kapusta
Svačina: morning minute (cereální sušenky s medem a oříšky z lidlu), birell (#ČUNÍKSARAH)
Večeře I.: ciabatta s hummusem a rajčaty
Večeře II.: protein

CVIČENÍ: Jillian dnes vypadla ze hry a nastoupil můj největší nepřítel v těchto vedrech - kolo. Ne dělám si srandu, kolo mám ráda a vytáhla jsem přítele na menší výlet na naší chalupu kousek od města, kde bydlíme, bylo to fajn strávené odpoledne. (Jen by to chtělo už můj milovaný podzim!)




NEDĚLE
Snídaně: špaldové lívance s arašídovým máslem, banánem, hruškou a datlovým sirupem
Svačina: švestka
Oběd: brambory s tofu a cherry rajčaty
Svačina: meloun
Večeře I.: okurkovo-rajčatový salát
Večeře II.: protein

CVIČENÍ: REST DAY



Snad načerpáte nějakou inspiraci z mého jídelníčku, občas na způsob jsem líná vařit, co najdu, to sním (:D), a zase příští týden.

Mějte se krásně,
S.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. psala jsem to u minulého článku, ale napíšu to i sem. Moc mě tyhle články baví, doufám, že v nich budeš pokračovat! :) Jídlo vypadá všechno úžasně, inspiraci jsem načerpala, tak se těším, až si něco dobrého taky připravím :) Jinak s melounem tě naprosto chápu, musíme si ho pořádně užít, dokud v obchodech ještě je! :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)