RECENZE: ZHUBNOUT NENÍ TĚŽKÉ/ZAČNI SE SUPERPŘEMĚNOU

8:25

Ahoj!
Tak z dovolené v Chorvatsku už jsem zpátky doma a také už nyní budu v plné parádě pracovat a pokračovat s blogováním, na které jsem se tolik těšila. :) 

Dnes mám pro vás připravenou takovou menší recenzi na e-book ZHUBNOUT NENÍ TĚŽKÉ, který je lze k dostání zde: http://www.zacnisesuperpremenou.cz




Hned poté, co jsem ebook otevřela a vyskočil na mě obsah, měla jsem hned jasno, že tento druh čtení se mi zalíbí a tak jsem neváhala a s chutí se do čteníčka pustila. Kniha má krásné barevné provedení, což na člověka zapůsobí lépe a vše se hned čte ještě s větší radostí.
Naleznete zde kapitolu o potravinách, cvičení, vzorový jídelníček, jak se zbavit návyku na nezdravá jídla, recpety i například takový vzorový tréninkový plán. 




Knihu ocení zvláště začátečníci, kteří se zde ve zkratce dozví o makroživinách a pokud jste to do teď měli ve směru jídla a cvičení v hlavě pomotané, po přelouskání knihy budete určitě o něco chytřejší a v hlavě budete mít pořádek.


UKÁZKA Z E-BOOKU:



Knihu jsem přečetla jedním dechem, jsem ráda, že jsem dostala možnost knihu přečíst a určitě ji můžu doporučit každému, kdo se o zdravém životním stylu chce něco dozvědět a třeba i něčemu novému přiučit. :) 

Mějte se krásně,
S.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tento článek je pro mně jako dělaný! :-) Jak čtu, kniha má pozitivní recenzi a píše se tam tedy o hubnutí a změně životního stylu, což je fajn, protože bych taky ráda ten svůj životní styl změnila.. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)