Recept: Špaldový mugcake

8:10

Krásné pondělní ráno všem! 
Dneska jsem dostala hroznou chuť na mugcake a tak mě napadlo, že bych mohla vyzkoušet veganskou verzi, nejdřív jsem si říkala, že to určitě nebude ono, ale nakonec mi chutnal více než ten z původního receptu! 
Pokud máte rádi sladké snídaně, které jsou během pár minut, tak je tento recept přímo pro vás! :)






50g špaldové celozrnné mouky
špetka prdopeče
1 lžička třtinového cukru (použila jsem třtinový skořicový cukr)
podle chuti: skořice, kakao, káva, vanilka,...
1 lžička oleje (já použila kokosový)
30 ml mléka
2 lžičky agáve sirupu 


Do vámi vybraného hrnečku dáme nejprve suché ingredience, tj.: mouka, prdopeč, třtinový cukr, kakao (v mém případě). V misce druhé si smícháme mléko se sladidlem a olejem, přilijeme ke směsi do hrnečku a promícháme. Vzhledem k tomu, že těsto hodně vyběhne (jak už to tak u mugcaků bývá :D) plníme hrneček do 1/3 (maximálně 1/2). Dáme ho do mikrovlnky asi na 1,5 minuty. Voalá, skvělá snídaně je na světě, můžete přidat arašídové máslíčko, dozdobit ovocem, nebo jak já ráda říkám, čímkoliv na co máte právě chuť! :)


Mějte se krásně,
S.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj,myslíš, že by šla použít i mouka pohankova?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)