Jak to s blogováním vypadá, Blogerky.cz / info článek

18:02


Ahoj všichni, pořád tomu nemůžu uvěřit, ale opravdu se blog objevil v top 5 měsíce červenec a já jsem štěstím bez sebe! 
Doufám, že jsem vás mými články a vším okolo zatím neunavila, protože přijde vlna nových příspěvků, konečně jsem si na to všechno mohla udělat čas a konečné odreagovaní přichází na řadu!
Ještě jsem se s vámi chtěla podělit o novinku a to takovou, že blog má nyní i svojí stránku na facebooku, zatím tam nic přidaného není, ale nebojte, budu tam informovat o všech novinkách co se blogu týče. :)


Jak to s blogem prozatím vypadá? Mám pro vás připravené 3 druhy článků:

  1. Jeden týden na talíři. (Ten bude vycházet buď každou neděli večer nebo v pondělí ráno. )
  2. Recept, jednou za týden nebo za 14 dní. (Doufám že za týden, receptík bude vždy jakmile budu mít volno v práci a bude čas i na mé milované pořádné, ale i přesto rychlé vyvařováníčko.)
    - budu ráda když mi do komentářů dáte vědět jaké druhy receptíků by jste raději, jestli slané nebo sladké, jak jste si asi mohli všimnout pomalu ale jistě přecházím na rostlinnou stravu a tak i recepty budou hlavně v tomto duchu (budu ale vyvářet a péct pro rodinu, která jí i živočišné produkty, tak i pro vás, ''normální lidi :D'', tu bude něco málo připraveného)
  3. Povídací článek. (Ten se tu objeví vždy, když budu mít něco na srdci, a že já toho mám, nebojte. :D )
Jednoduše doufám, že mě i přes dvouměsíční ''absenci'' omluvíte a vrhnete se do vaření a všeho okolo se mnou. :)

Teď už k samotnému článku.. 

Celý článek na Blogerky.cz najdete ZDE.
A část s mým rozhovorem  najedete zde (:D) :





No už se těším, až se s vámi podělím o moje nové rozumy (:D) a prozatím se s vámi rozloučím,
mějte krásně,
 S.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj:)
    jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila! Máš tu recepty, které přesně hledám a potřebuji. Miluji sladké a strašně ráda peču a vždy se těším, až si zase nějaký tvůj recept vyzkouším.
    Doufám, že si jednou založím také blog a půjdu snad i tvých šlépějích :D NIN

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)