RAW DORT PODRUHÉ

9:00

Krásný den všem! :)

Dnes pro vás mám podobný receptík, jako už jsem jednou psala (ZDE) a to na avokádovo-banánový raw dort. Ale jelikož jsem ho dělala trochu jinak, tak jsem si řekla, že recept napíšu i přes to, že už tu jeden takový vlastně mám. :D .. 




KORPUS:

200g sušených datlí
200g vlašských ořechů (můžete použít jakékoliv)

NÁPLŇ:

1 avokádo
2 banány
2 lžice raw kakaa
1 lžice kokosového oleje


Datle necháme na 2,5 hodiny namočené ve vodě, aby nám změkly. Nejprve si v robotu na jemno rozmixujeme oříšky, poté přidáme změklé datle a mixujeme dokud nám nevznikne lepivá hmota. Směs vymačkáme do dortové formy vyložené pečícím papírem a dáme na 20 minut do mrazáku. Mezi tím si ručním mixérem rozmixujeme avokádo s banány a kakaem, přidáme rozpuštěný kokosový olej a pořádně promícháme. Vyndáme si formu s korpusem a vlijeme do ní náplň. Nakonec necháme přes noc ztuhnout v ledničce. 
Dobrou chuť! :)





Mějte se krásně, 
S.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Vypadá báječně :) Na dobrý raw dort se chystám už dlouho, ale bojím se, abych si neodvařila mixér. Myslíš, že mandle namočené ve vodě zvládne i běžný mixér nebo třeba ponorný? :/ Dík za radu!
    BLOG Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá dokonalo! Musím ho pripraviť! :) a prosím aký máš priemer formy? ďakujem za super recept ! ;) <3

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)