SACHARIDOVÉ VLNY

9:30



Tak vás zdravím u nového článku! Původní plán, jídelníčky flexibilního stravování, bohužel nedopadl, i když jsem to připravené měla (určitě budou o prázdninách, už to mám vše naplánované, nebojte!). Bohužel se mi vrátilo přejídání, vše ve starých kolejích a tak jsem se snažila hledat nějaké řešení. Díky Aničce a Vendy jsem se začala trochu zajímat o sacharidové vlny. Už jsem o tom slyšela před půl rokem, ale moc mě to nelákalo, protože se mi to nechtělo vymýšlet, lenoch Sarah. Teď jsem se dozvěděla o 30-ti denní výzvě, která vám za 119 kč jídelníčky bude posílat a hned mě to začalo lákat víc, přemýšlela jsem, jestli to má vůbec cenu, jestli bych to vůbec zvládla dodržovat, ale řekla jsem si, zvládla jsem Whole30, tak proč bych nezvládla i tohle. Jelikož se nám léto blíží rychlostí blesku, a já budu ač nerada plavky muset obléknout, jelikož v červnu jedu na měsíc do lázní, kde mám povinné denně bazény, chci do toho dát vše, snažila jsem se i v dubnu a věřím tomu, že když by nepřišla nemoc, byla bych teď úplně jinde. Jenže, jenže.

Napsala jsem Aničce, která mi na všechny moje hloupé otázky odpověděla a já byla ráda, že to moje otravování přetrpěla. (DĚKUJU!! ♥) .. Hned jsem na to měla úplně jiný pohled.
Řekla jsem si, že to je minimum peněz a jestli mi to pomůže, ráda to do toho dám.
Výzvu jsem si tedy koupila, a o co se jedná?
Sacharidové vlny, nebo-li střídání gramáže sachrů podle váhové kategorie. Asi mi někteří pořádně nerozumíte, co? No řeknu vám to úplně přesně.

1. týden od pondělí do neděle máte gramáž sachrů každý den nastavenou stejně, aby si tělo začalo zvykat
2.,3.,4. týden máte v pondělí nejnižší gramáž sachrů,postupně se to zvyšuje a potom nejvyšší gramáže sachrů vás čekají v neděli  (už se nemůžu dočkat :D)



Nebojte, počítat nic nemusíte, jídelníčky pro vás připraví autoři výzvy a budete mít vše před počítané. Nejvíc se mi líbí, že neděle zůstává na vás, můžete jíst co chcete, ale musíte splnit minimálně tolik sacharidů, kolik vám naordinují, paráda, no ne? :)
Jako první vám přijde nákupní seznam na daný týden, který vám přímo řekne, kolik čeho si máte nakoupit a přes týden už je na vás pouze servírování, nebojte potraviny jsou takové, které se dají lehce sehnat a nevyjdou vás nijak draze. Jídlo je rozděleno do 6-ti malých porcí, což je skvělé, jelikož nikdy nebudete hladoví.
Je to určitě pořádná výzva, je to o tom, zda to dodržujete, nebo ne, to už je jen na vás, jestli do toho dáte opravdu vše, nebo se na to vyprdnete.
Vzhledem k tomu, že mě už zbývá do ''plavkové sezóny'' (:D) jen měsíc, chci do toho dát vše, po každém týdnu se vám tu ozvu s článkem, jak se mi daří, jestli vnímám nějaké změny a tak podobně.
Pro víc info zajděte na stránku www.30tidennivyzva.cz, kde vám k tomu poví vše důležité. :)

To by ode mě pro dnešek bylo všechno, už se na to moc těším a snad se mi vše vydaří tak jak má. :)

Mějte se krásně,
S.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Krásný článek! :) a jsme v tom společně, vůbec nemáš zač :)) úplně se vidím v tom do plavek budu muset "bohužel" :D ale musíme to změnit na bohudík! A my to zvládneme :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)