SACHARIDOVÉ VLNY / WEEK1&2

7:22

Zdravím všechny!

Tak se vám hlásám po mých prvních dvou týdnech vlnění, jak se mi daří?
První týden jsem měla každý den stejně sacharidů a to 180 g aby si organismus trochu navykl na to, co ho čeká. Abych pravdu řekla, jídlo jsem první dny dodržovala fakt tip ťop, bohužel od čtvrtka do soboty už to bylo horší, teta přinesla cukroví a to byla moje konečná, snažila jsem se to tam započítat, no, ale nevím. Myslím si, že by byli lepší výsledky, když bych to vydržela hezky celé. Vzhledem k tomu, že jsem měla každý den stejnou gramáž, mi přišlo zbytečné tomu věnovat samostatný článek, takže jsem to propojila s následujícím týdnem, kde už sacharidy kolísaly. :)

1. fotka: První snídaně sachartidových vln, ze které jsem nebyla zrovna 2x odvařená, asi chápete proč :D
2. fotka: Snídaně číslo 2, to už bylo lepší, jen ty jahody tam jaksi nepatří.. :/
3. fotka: Oběd v podobě celozrnných těstovin, kuřecího masa a červené papriky. :)
4. fotka: Na tento oběd jsem se opravdu těšila, aneb milovnice lososa!!
5. fotka: Špenátovo-banánové smoothie s 1 jahodou, vodou a 50 ml mandlového mléka (to tam též nepatřilo :/ ).

Po delší době jsem zase vyběhla, sice nic moc výkon, ale snaha se přece cení, ne?:) 

Radosti, radosti a to nejlepší příchuť proteinu - čokoláda/oříšek, k tomu nesmí chybět
nový šejkr a na vyzkoušení nakopávače (zatím jsem je nevyzkoušela). 

No a na zakončení prvního týdne snídaně, které jsem se nemohla dočkat!
Celozrnné lívanečky s banánem jahodami a lotus máslem! (Porci jsem musela rozdělit
na 2 jídla jak jsem teď zvyklá jíst méně ale častěji.. :) )

Nastal týden druhý, kde na mě už čekalo sacharidů první dva dny 60 g a postupně se to zvyšovalo až do neděle, kdy jsem měla sacharidů min. 240 g. Dařilo se docela dobře, ale v sobotu přišla nečekaně (jak já tomu říkám) dívčí návštěva a s ní i chutě na všechno možné, takže sobotním večerem jsem to začala porušovat a v neděli, kdy jsem měla volný den to pokračovalo (to už povoleně :D). Ale začala jsem si uvědomovat, že chci výsledky, proto jsem se hecla a řekla jsem si, že když už do toho dávám ty peníze, pojedu ty zbylé 2 týdny opravdu na 100%, bez porušovaní, vždyť v neděli si můžu dát co chci, jen splnit sacharidy, což je pro mě hračka. :D  Jídelníčky mě baví, jídla jsou pestrá a chuťově moc dobrá, tak na co to porušovat, ne?:)
Cvičení jsem dodržovala první týden (3. level Jillian Michaels - Ripped in 30), 2. mě chytla střevní chřipka, jídlo jsem vynechat nechtěla, ale cvičení bohužel nešlo. Na 3. týden plánuju vyzkoušet One week shred, opět od Jillian Michaels, tak jsem na sebe zvědavá! :)

1. fotka: Slaná snídaně po xx měsících proběhla lépe než jsem myslela, po skončení vln to budu praktikovat častěji.. :)
2. fotka: Lívance k večeři? No problem.. (1 vejce, 1 vyšlehaný bílek, 1 rozmačkaný banán). :)
3. fotka: Ovesná kaše se skořicí + kousek nastrouhaného jablíčka ke sváče, mňam!
4. fotka: Bramborovo-brokolicové pyré s kuřecím prsem k obědu.
5. fotka: Losos s pečenými bramborami a mrkví. :)

V pondělí jsme s kamarádkou vyrazily do Prahy, kde jsem sebou měla nakrabičkováno,
jednomu jsem ale neodolala. Vlezly jsme do obchodu Herbivore, kde jsem narazila poprvé na
tyhle kokosové vody, které jsem už dlouho chtěla ochutnat. Ale myslím si,
že porušení kokosovou vodou není zrovna nejhorší. (Zvlášť, když kamarádka
měla v ruce tu božskou zmrzlinu angelatooooo..♥)

No a tady už opět nedělní snídaně, banánový mugcake (recept ZDE)
s čoko šufánkem a jogurtem. ♥ 

Trochu neobvyklá večere, ale chuť na kaši byla neovladatelná.. :D
A na konec Vám jen říct, nevzdávejte se po každém špatném kroku, mají nás učit, jak být lepšími. A víte jak to je, bez špatných dnů bychom se netěšili z těch dobrých. :) Všem držím palečky a za týden se zase ozvu. :)


PS: Jestli tuhle dobrotu někdy někde uvidíte, neváhejte s koupí!
 Je to opravdu mňamka.. ♥ 

Mějte se krásně, 

S.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Drzim palecky aby jsi to zvladla! Hlavne, kdyz se posouvas do predu, je jedno jakym tempem:))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)