Jillian Michaels 30 day shred/ klapka podruhé

14:36

AHOJ!


Tak sice opožděně, ale přeci se hlásám s článkem ohledně programu, do kterého jsem se pustila 9. března. Jak už jste asi z názvu poznali, jedná se o 30 day shred od Jillian, o kterém jsem už tenkrát psala článek v době, kdy jsem s blogem začínala (viz. zde). Teď Vám ale povím o mých zkušenostech a výsledcích z nynějšího cvičení, které jsem dokončila 7. dubna.




Takže šla jsem do toho vlastně s hlavním cílem, dostat se zpátky do pohybové aktivity, která u mě přes poslední 2 měsíce hodně pokulhávala. Od ledna jsem se snažila o program Kayly Itsines, ale jak jste si asi všimli, nedokončila jsem ho z více důvodů (cvičení jsem šulila, po 5. týdnu mě to přestalo bavit a nemělo to pozitivní přínos na moje záda).
Musím říct že tento bod jsem ale splnila na jedničku možná, že i s hvězdičkou. :D Odcvičila jsem každý den, udělala jsem si tabulku, kde jsem si odškrtávala, jestli jsem to odcvičila nebo ne. (Poprvé jsem odškrtala všechna políčka za splněné!!) Jakmile začalo příjemné jarní počasíčko vyrazila jsem na kolo, běhat, když nebylo zase tak hezky, zašla jsem do fitka a věnovala se určitým partiím. Jednoduše, pohyb se mi opravdu zlepšil a musím říct, že kondice je teď v mnohem lepším rozpoložení, než dříve. Poprvé jsem včera po 30 dnech měla rest day aneb celý den strávený na nohou v práci mi dal zabrat až až. :D Ale i tyhle odpočinkové dny jsou potřeba, no ne?

činka = cvičení
postižené jablíčko = jedla jsem zdravě


Další můj cíl byl zhubnout, ono by se mi to možná i podařilo, když bych neměla takové problémy s jídlem. Opravdu celý březen jsem strávila pouze a jen trápením se, samá nezdravá jídla (viz. předchozí fotka, kde můžete vidět, že jsem vydržela jíst ''zdravě'' max. dva dny a pak to zase spadlo zpět do starých kolejí), přejídání (sice v menší formě, ale bohužel se objevilo zase, naštěstí jsem ho po pár dnech nakopala pořádně do zadku a myslím si, že od něj mám doufám pokoj), stres no všechny ty negativní vlivy. Takže bohužel vás nepotěším nějakýma fotkama a informacema před/po, ale řeknu vám jediné, cítím se lépe a i když jsem s přeměnou vizuální pořád nějak nehnula, přijdu si alespoň trochu ''pevnější'', dá-li se to tak říct.
A co teď? No, přemýšlela jsem nad vším možným, nejdříve nad Kaylou, to jsem si ale rozmyslela, protože bych byla akorát zase zklamaná, poté, že bych si program udělala podle sebe, jenže mám zkušenosti, že to nedodržím, ale pak jsem díky Kačí z My Cooking Diary narazila na další program od Jill - Ripped in 30, což je program na 4 týdny, něco na způsob 30 day shredu, pouštím se do toho od zítra a jsem zvědavá, jestli už se dokopu i k nějaké té vizuální proměně, už je na čase! Přeci jen, dubnovou výzvu dodržuji dá se říct celkem dobře i po jídelní stránce, ještě se zbavit té závislosti na slazených minerálkách a je to všechno tip ťop.
Možná si říkáte že mám velké porce k snídani, ale jelikož já přes den nesvačím, dávám si větší porce 3x denně. Myslím, že je na každém, jak si jídlo přizpůsobí, někomu vyhovují menší porce 5 - 6x denně, mě to vyhovuje takto. Nejsem hladová, nechodím po spížích přes den a když už dostanu chuť, jdu si radši zacvičit. :D .


To je asi pro dnešní shrnutí vše, jestli máte ještě někdo nějakou otázku, klidně se ptejte v komentářích, ráda vám pomůžu. :)
Mějte se krásně,
S.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skvělý článek! :) gratuluju k docvičení, chce to se opravdu kousnout ale na konci to stojí za to :). A jídlo je kapitola sama o sobě nu.. Docela se v tobě dost vidím, podle toho co píšeš. A jinak jsem chtěla říct, že ten bloček je taky super, máš hrozně krásnou úpravu :) seš taky ten typ, kterýho motivuje, když to má takhle hezky napsaný a upravený!?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Přesně tak, ale když člověk vydrží, je za to pak sám sobě vděčnej. :) Jsi zlato, moc moc děkuju! Ano, přesně takový jak říkáš. :D Hrozně mě to baví, jen bohužel nejsem moc talent na tyhle úpravy takže jsem vždycky ráda, když na něco nového přijdu. :D

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)