#ZALEPŠÍJÁ

6:41


Zdravím vás všechny!

Říká vám to něco? Že ne? Tak si o tom pojďme něco málo povědět. :)
Společnost nike začala vydávat seriál MARGOT VS. LILY, který je o dvou sestrách, LILY sportovní maniačka, youtuberka bez přátel a MARGOT královna večírků, která o sport nemá ani krapet zájem. Navzájem si dali sázku, že Margot dostane za určitou dobu tolik a tolik odběratelů na youtube s jejími videi o cvičení a lily si najde minimálně 3 reálné kamarády. No je to jednoduše kratoučký super seroš, který rozesměje a motivuje, každé pondělí vychází jeden díl. Já osobně fandím Lily, jelikož ten její pocit tak trochu znám. Od doby co jsem začala cvičit, jíst zdravě jsem se dost odtrhla od okolí a tak nějak moc s lidma tady nevycházím, přátele mám daleko a tak je to spíš všechno na mě.



Spolu s hashtagy #BETTERFORIT #ZALEPŠÍJÁ #NIKEWOMAN se snaží nike rozhýbat celý svět a proč do toho přece nejít taky.

Určitě si kolikrát sami říkáte, že se vám nic nechce, že je to zbytečné, že jste moc unavení a další výmluvy, jak se tomu vyhnout. Ale řeknu vám, že pokud se do toho dokopete, nepoznáte lepší pocit, než ten po cvičení, kdy se cítíte plní energie, cítíte se skvěle, jste rádi že jste pro sebe něco udělali.
Nesnášela jsem běhání a teď mě mrzí, že nemůžu běhat tolik, jako jsem mohla před operací. Je to všechno o vůli člověka, o tom, že si řeknete udělám to, těch 30-45 minut mě nezabije, dám do toho všechno, budu se cítit lépe. Sice uběhnu pár kilometrů, ale opravdu ten pocit, když doběhnu domů je k nezaplacení. Jsem šťastná, že jsem den strávila venku, pohybem a udělala jsem další krok. Další krok k vysněnému cíli, no není to skvělé? 

Ale k tomuto všemu je nutná motivace, a kolikrát jsem sama v koncích. Většinou mi pomáhá projet si motivační a fitness fotky na weheartit, kde mě ty vysportované ženské donutí něco dělat. 
Pokud rádi cvičíte doma, určitě vám pomůže aplikace N+TC (NIKE + TRAINING CLUB) která je zdarma k dostání na google play i na app storu. Můžete si nastavit, zda jste začátečníci nebo pokročilí a cviky si můžete vybrat podle chuti. Pokud rádi běháte poslouží vám aplikace NIKE + RUNNING, kterou naprosto miluju. Můžete si nastavit, zda vám k tomu bude komentovat mužský či ženský hlas, nastavíte si zda běháte venku nebo na páse, pokud chcete, bude vám během běhání hlásit, kolik km a za jakou dobu jste uběhli, no jednoduše paráda. Aplikace od nike naprosto zbožňuju a můj mobil už se bez nich neobejde. 



Tak co, jdeme do toho? JASNĚ ŽE ANO! 

Jeden z mých nejlepších ''výkonů'' po operaci, kdy jsem dá se říct v kuse běhala skoro bez zastavení!
Pro někoho to může znamenat malé číslo, pro mě neskutečný úspěch!  ☺
Mějte se krásně,

S.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Skvělý článek :) naprosto s tebou soucítím! Podle mě je tohle od Nike opravdu skvělá kampaň :) a bez aplikací se taky neobejdu O:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)