29.2. - 6.3. 2016/shrnutí týdne

7:04

AHOJ!
Po týdnu se vám zase ozývám, však to znáte, když vás jednou začne honit čas, jste rádi, že se v klidu alespoň najíte, když už nic jiného. A tak tomu bylo právě u mě. Celý týden stres, nestíhání ničeho, no už to prostě chtělo víkend.




Nejprve jsem Vám chtěla vysvětlit, co pro mě vlastně pojem ''JÍME ZDRAVĚ'' znamená. (Vysvětlení je už i v popisku mého blogu, protože si myslím, že to je podstatná část, kterou jsem vynechala.) Vzhledem k tomu, že se v mém jídelníčku často objevují i potraviny, které můžeme zařadit přímo do kolonky, nikdy to nestrkej do pusy, jestli z toho nechceš dalšího kamaráda jménem špek číslo čtyři, si asi říkáte, proč jsem si založila blog s tímto názvem. Mám pro vás jednoduchou odpověď. Jíst zdravě pro mě neznamená jíst jen ''clean'' jak se tak říká (ehm. ježej se mi z toho všechny chlupy na ruce jen to slyším :D). Berme to z jiného úhlu pohledu. Jíst zdravě = bez toho abychom se jídla báli, bez neustálých pádů, vzestupů a zase pádů.. Člověk si má jídlo užít, ať už se jedná o extra zdravé nebo ne tak úplně zdravé. Jasně, necpu se s tím den co den, snažím se to omezovat, ale prostě to nevyřazuji. (Dalším takovým východiskem v tomhle ohledu je iifym, který mi vlastně i takovéto potraviny povoluje, ale o to tu teď nejde.)

Jak můj týden vypadal? Musela jsem udělat jednu změnu v oblasti cvičení. Kaylu jsem sice milovala, cvičilo se mi skvěle, její plán má hlavu i patu, ale prostě a jednoduše si nemůžu se svýma zádama dovolit všechny její cviky. Ze začátku s tím problémy nebyly, jeden cvik si nahradím jiným a je to, ale teď už se takovéto změny týkají skoro každého cviku a tak jsem si řekla, že si udělám plán svůj.

PONDĚLÍ:
Vzhledem k tomu, že i když se na víkendy těším sebevíc, vždycky se moje vůle nějak zašmodrchá a já od pondělí začínám pokaždé na novo. Vím, že to není skvělý řešení, vlastně žádné řešení, že bych se měla naučit se trochu ovládat a z hodnot např. 200 gramů sacharidů nejít na pětstotisíc. Je to moje taková výzva, do příštího týdne.
Pondělí jsem si teda dala takovej očistnej prográmek, hehe, zní to směšně. Ale prostě moje tělo se fakt necejtilo skvěle po prasení lvl 12284. Nasekala jsem si do jídelníčku  ovoce, zeleninu, oříšky a semínka tak, aby mi to plus minus hodilo ta správná makra. Měla jsem rest day od cvičení a bylo mi fajn.

ÚTERÝ:
Po probuzení jsem se cítila skvěle, jídelníček už jsem jela zase normální, kde se objevovalo všechno a měla jsem fajn náladu, když teda nebudu brát v potaz školu, která mě celý týden doslova deptala.
Ráno jsem si zpříjemnila těma nejlepšíma špaldovýma lívancema, takže den začal opravdu hezky. Čekalo mě cvičení v podobě ARMS, které mě bavilo, protože to je jediná partie, která mi alespoň trochu jde, bez toho abych začala nadávat všude okolo. :D ..
Už ať je pátek!




STŘEDA:
Středa byla snad nejhorší, přišlo mi jako bych měla 5 minut času na milion věcí, takže můj den probíhal ve stylu nestíhám nic, nemám šanci to stihnout. I přes to všechno jsem se do cvičení dokopala a na konci jsem byla ráda i když se jednalo o moje ne zrovna dvakrát milované ABS. Bříško je partie, která mi dělá největší problémy, cvičit na ní nic moc nemůžu, jen pár cviků co záda dovolí, ale snaha tam je.

Špaldová placka dělaná na kokosovém oleji, další zpříjemněné ráno .. :D 

ČTVRTEK:
Jak už to tak bývá, po mém ''oblíbeném'' cvičení na bříško se druhý den ozvala záda, takže většinu dne jsem proležela v posteli se skuhráním a večer jsem se snažila o cardio, ale bylo to spíš takové odfrnknutí :D .. No to doladíme. Už jen jeden den a máš volno, takže to vydrž!

PÁTEK:
Ve škole jsem skoro celý den 'prospala', unavenějšího člověka jsem fakt v tu chvíli neznala. Odpoledne jsem přišla domů s tím, že dneska nic dělat nebudu a prostě si jdu lehnout. Lehla jsem si a v hlavě mi běžela jedna jediná věta. Jediný špatný trénink je, že žádný neodcvičíš. Po roce, poprvé od operace jsem se dokopala do fitka. Ano přesně před rokem jsem naposled byla ve fitku, hrůza. Pořád jsem si říkala, příjdu tam, nebudu vědět na jaké stroje budu moc, které mi záda dovolí a jakmile si někdo všimne holky, která lítá od jednoho stroje ke druhému a na žádným nezůstane, začne se mě smát a takový.., i když řekneme si to na rovinu, koho by tam někdo takovej zajímal. Lidi tam snad chodí kvůli sobě, ne aby se smáli ostatním. Nerada jsem před operací chodila sama a teď, po takové době jsem se mezi tu spoustu lidí opravdu dokopala, což bylo divu obrovského.
Řeknu vám, lepší pocit jsem nezažila, odjela jsem si svůj LEG DAY + něco málo na břicho a ruce (to víte, po takové době, se musí vyzkoušet vše, i když příště se už budu zaměřovat buď na spodní část těla nebo horní :D) a po odchodu jsem se necítila ještě unavenější než jsem byla, jak jsem počítala, ale plná energie a radosti, že jsem se k tomu dostala, že jsem to zvládla a nelenošila doma.



SOBOTA:
Můj odpočinkový den, který jsem si plánovala už od pondělí.. :D Celý den v posteli, nic nedělání a odpočinek. No nakonec jsem se po obědě pustila do pečení jablečného celozrnného dortu s vanilkovým krémém. Nikdy mi pečení moc nešlo, nebo jsem se do toho spíš nějak nehrnula protože jsem měla strach, že mi to nepůjde a že se u toho budu vztekat, ale docela mě to i bavilo a asi to teď budu praktikovat častěji :D ..





NEDĚLE:
Bohužel jsem se k cvičení nedostala, záda hodně bolela. Naštěstí tenhle týden pro mě bude takovej volnější, jelikož škola mě čeká jen pondělí, čtvrtek a pátek, protože v úterý jedu na roční kontrolu po operaci. Pořád nějak nemůžu uvěřit, že je to už rok. Přijde mi jakoby to uběhlo rychlostí blesku. Občas si zalituju, že jsem nějakou operaci vůbec podstoupila, že mám teď akorát šílené omezení v pohybu, který mě dříve tolik bavil. Ale co, třeba bych na tom byla ještě hůř a můžu jen děkovat, že to dopadlo tak jak dopadlo. :)

Mamka mi k obědu udělala zdravější verzi knedlíků - špaldové, k tomu pečená koza, špenát a pikls. :)
S jídlem jsem se snažila vše dodržovat, ale víkend zase přinesl zklamání a já znovu do pondělí vcházím s novou nadějí, že už příští víkend dopadne lépe. Budu se snažit dát do toho vše.



Mějte se famfárově!

S.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. At ti kontrola dobre dopadne a drzim palce, aby jsi to a tim jidlem zvladla, urcite to dokazes :)
    www.wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, kontrola dopadla v celku dobře, v létě mě čekají lázně, tak alespoň nějaké ty klady. :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)