SLADKÉ DOBROTY K SNÍDANI

6:33



Krásné úterý všem! 
Blog poslední měsíc bohužel kvůli škole dost zanedbávám, ale snažím se alespoň týdně se s vámi o nějaké ty věci podělit.
Dnes to bude na moje oblíbené téma a to SNÍDANĚ!

Snad nikdy se mi nestalo, že bych nevěděla co k snídani. Vždycky na to nějaké nápady najdu. Jsem toho názoru, že snídaně je základ dne, nedokážu si představit, že bych najednou teď měla jedno pro mě z hlavních jídel vynechat a jít do školy hladová. Jak už nejspíš víte, jsem sladkomil, a vzhledem k tomu, že se snažím sladké (respektive sacharidy) nacpat do dopoledne a se snídaní si vyhraju jak jen to jde. :D Je pravda, že si kvůli ní přivstanu, někdy to zabere 10 někdy 25 minut, ale vždycky to stojí za to!
A jací jsou moji oblíbenci aka TOP čtyřka? :)




OVESNÁ KAŠE

Aneb zlatá klasika, jednoduchá, hotová během pěti maximálně deseti minut. Pamatuju se, že jsem minulý rok ovesnou kaši jedla skoro každý den, opravdu to byla moje nejoblíbenější rychlovka. 
Je to jednoduchoučké pochutnání a věnovala jsem jí samotný ČLÁNEK o tom, jak jí dělám já. :)



LÍVANCE

Pokud mě sledujete na instagramu, tak už jste určitě zjistili, že to je moje poslední dobou jedna z nejoblíbenějších snídaní. Ať už celozrnné, rýžové, ovesné, tvarohové, proteinové, na jakýkoliv způsob jim podlehnu. :D

INGREDIENCE NA ZÁKLADNÍ RECEPTÍK: 
50 gramů celozrnné mouky, buď 60 ml mléka nebo 100 gramů jogurtu/tvarohu + 20 ml mléka, 1 vejce a lžička prdopeče. Opékáme na kokosovém oleji.


SLADKÁ PIZZA

Zdravější způsob pizzy bych mohla jíst opravdu pořád, já ji nečekaně dělám na způsob sladký, ale pro ty, kteří si na sladké nepotrpí je tu možnost si na pizzu nakrájet například rajčátka, mozzarellu a jiné dobroty a dát si ji na způsob slaný. :)

RECEPT NA TĚSTO:
50 gramů mouky (ovesné/celozrnné/pohankové/...), 1 vejce, 100 gramů jogurtu, 1 lžička prdopeče, 1 lžička chia semínek, těsto pečeme na 180 stupňů asi 25 minut.

MUGCAKE

A jako poslední snídaňový tip je můj oblíbený mugcake. Stejně jako ovesné kaši jsem mu věnovala TADY celý článek, kde najdete i můj stálý receptík. :)




Jaké snídaně máte nejradši vy? :)

S.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ja se nikdy nemuzu rozhodnout, co si mam dat na snidani xD co je tvoje uplne ta NEJoblibenejsi snidane?:))

    www.wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)