RECENZE - Vaříme bez pšenice, lepku a laktózy

7:19

Zdravím vás!
Včerejší den jsem si trochu zpříjemnila a udělala si radost novou kuchařkou, tentokrát na trochu jiné vlně. Netrpím žádnou nemocí či alergiemi, které by mi zabraňovali uvedené potraviny jíst, ale myslím si, že je dobře, když je člověk připravený vařit a péct i pro lidi, kteří jsou na tyto potraviny nesnášenliví.




Vím, říká se nesuď knihu podle obalu, může být krásná a s nulovým obsahem, nebo naopak ne tak přívětivá na pohled, ale obsah stojí za to. Samozřejmě, že mě kniha upoutala nejprve obalem. Měla jsem štěstí, že jsem narazila na jednu z těch, která má obojí. Všimla jsem si jí, když jsme procházeli kolem výlohy zdejšího knihkupectví a úplně mě ''ošajnila''. Musíte uznat, že vzhled knihy se opravdu povedl. Hned jsem si řekla, že se na knížku budu muset někdy zajít kouknout, když teď už mají zavřeno. To bych to nebyla já, abych tam neletěla hned druhý den. :D
Říkala jsem si, že bude asi drahá, přičemž vůbec ne, cena byla 249 Kč, na internetu ji seženete od 164 Kč, což s poštovným nakonec vyjde nastejno. Hned jak jsem ji otevřela, vyskočili na mě lahodné recepty a já měla jasno. MUSÍM JI MÍT. :D




Autor zde napsal krásnou poznámku, která vás ke knize přímo sama pobídne.  
Doufám, že jednoduché recepty v této knize vám pomohou nabýt sebedůvěry a dodají vám odvahu k tomu vařit tak často, až si budete v kuchyni počínat obratně a nepocítíte sebemenší stres.

Recepty opravdu nejsou nijak zvlášť složité a tak se kniha hodí jak pro začátečníky s vařením jako takovým, či pro znalce. 
Na úvod knihy navazuje slovníček, v kterém máte vysvětlené postupy které se v knize opakují (dusit, péci, vařit na mírném ohni, ...), kuchyňské vybavení které budete potřebovat a poté jaké máte mít zásoby ve spíži. Dále už navazují samotné recepty, které jsou rozděleny do částí podle toho, jaká potravina ve vaření či pečení převažuje, nebo přímo podle druhu (polévky, moučníky, zelenina, ...). 
U některých receptů najdete i fotografie a já jakožto sladkomil hned zastavila na stránce s dezerty a moučníky a povím vám, že nebude trvat dlouho a pouštím se do pečení. :D Třeba například tyhle muffinky, no nevypadají k nakousnutí? 



S kuchařkou jsem nadmíru spokojená, jsem ráda, že mám možnost vyzkoušet receptíky i s omezením těchto surovin. 
:)




S.

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)