MOTIVATION IN PICTURES/1

9:07

AHOJ!


Když ztrácím motivaci a dojde na mě žravá, jsem ze sebe pokaždé naprosto zklamaná a pořád jen přemýšlím, jak se dostat do těch starých kolejí.
Jedna z hlavní věcí, co mě vždycky pořádně nakopne do zadku je we heart it, instagram, tumblr a youtube. Tihle čtyři kouzelníci mi rázem změní pohled na svět, když si prohlídnu motivační obrázky, fotky vymakaných holek, cvičící videa, zdravá jídla, fitness tipy a podobně.
Stejně jako dnes to byla moje záchrana.
Asi to spousta z vás zná, možná taky ne, ale myslím si, že tohle potkává každého, jen mi připadá, že mě poslední dobou až moc často. Vždycky spadnout, pořádně se natlouct a pak zase šplhat nahoru. Koho by to bavilo pořád takhle dokola. Proč prostě nejde jednoduše jenom jít vzhůru a plnit si svoje sny. To by to nebyl život. No, člověk se prostě nemůže jen tak vzdát. Musí se zuby nehty držet a vydržet. Pořád si říkám, jak to ti lidé zvládají? To jsem jediná, kdo nemá sílu?



No, a tím padla moje 'moudrostní' věta, ode dneška jenom vejš.

Třeba je to nemožný, třeba se konečně někam posunu, kdo ví. Od tý doby, co jsem po operaci to bylo pořád jen jako jízda na horský dráze, zdravej jídelníček, přejídání, zdravej jídelníček, přejídání (lidi, pokud jste nikdy netrpěli poruchou příjmu potravy, buďte rádi, není to nic co by si kdo přál, je to jako když si někdo vypěstuje závislost na cigaretách, alkoholu, tak si i já přijdu akorát s jídlem..), ale od teď se budu snažit pouze o poklidnou jízdu k splnění svých snů. :D

Menší porce určitě prospějou, i když snídaně zůstanou takové jaké jsou, těch se nevzdám, moje jediné sladké potěšeníčko. :D #Breakfastlover se nezapře. Hodně ovoce, ještě více zeleniny a hlavně si to užívat!

Teď už nějaké ty motivační fotky a quoty, motivace mám teď na rozdávání! :D :)

















Nevzdávejte se a snažte se, vyplatí se to. 
Já do toho dám vše! 

S.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Neboj, urcite jedina nejsi, kdo obcas straci motivaci, myslim, ze je to uplne normalni, i ja ji nekdy hledam...:)
    www.wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)