TEN ČAS ALE LETÍ / DUBNOVÁ CHALLENGE

7:07





Ahojky!
Za rohem na nás už vykukuje duben, všechno tak rychle uteklo, to co jsem si dala za úkol nejde tak úplně dle plánu. Od ledna pilně začnu, haha, moje prokrastinace je stále stejná, ale ne,.. pro tentokrát začneme opravdu teď!

Rozhodla jsem se pro menší výzvu. Výzvu takovou, že teď už nebude všechno 50%, ale bude se makat minimálně na 110% a to jak v oblasti pracovní, cvičební, tak především v oblasti jídla. S cvičením jsem se dost pohnula, pohyb mám každý den, cvičím každý den Jillian, do toho jednou týdně posilovna, občas běh, posilování at home a prostě se snažím neflákat. Jenže snaha šla veškerá do pohybu a v jídle to hodně vázne. Proto chci měsíc duben věnovat hodně změně jídelníčku, jelikož od konce Whole30 je to všechno popravdě řečeno naprosto špatně.
Jíst rádoby zdravě vydržím dva dny a potom se objeví přejídání, které nejde zastavit, mozek sepne, vydržím dva dny a opět je to zpátky.
Pravidelný příjem bych splněný měla, porce také, jde jen o složení potravy, a o ujídání. Není toho moc, no ne? Takže lidičci mojí milovaní, co říkáte, jdete do toho se mnou? Co jednoduše duben věnovat jídelníčku, prostě se snažit co to jde a do toho léta ještě alespoň něco se sebou udělat? Nezní fajn ta představa, že bych šla do bazénu bez toho, abych se styděla za to, že jeden falda mi tady čučí a ten druhý přetejká támhle? Jasně, krásně se to povídá, ale něco pro to udělat!





- pryč se slazenými nápoji aneb co ty zbytečné cukry tam, však to zvládneme i bez nich

- pryč s ujídáním (které u mě nastává především v odpoledních hodinách, nejlépe hned po obědě, kdy bříško dostane pořádně napapat, ale Sárince to nestačí, achjo)


- nemyslet pořád na jídlo, ale zaměstnat se a tím vyloučit všechny možné nájezdy na ledničku, nebo lépe na spíž plnou mých oblíbených čokolád, sušenek, mňami mňam

- koukat na složení, jíst vyváženě

- počítáníčko počítáníčko, asi nějakej iifymák tady ne

-Větší porce zeleniny!


Pokusím se do toho dát všechno, tak doufám, že mě v tom nenecháte samotnou!!! :D

PS: Jak už asi víte, udělala jsem si radůstku v podobě sporttesteru (SIGMA PC 10.11), po kterém toužím už od ledna. Cenová kategorie je to ta nejnižší, sehnala jsem ho za 799 Kč (rozhodovala jsem se ještě mezi polar, které ale stáli 1900 a pro začátečnické šišmání, které provádím já budou tyto bohatě stačit :D), no a tak jsem se konečně přemohla k objednávce a jsem mile překvapená až na ten hrudní pás, který jaksi pokulhává.

Já mám takovou radóst, jelikož na běhaní aj do fitka to bude super pomůcka! :D :)




:)

Mějte se famfárově,

S.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Nenecham te v tom samotnou a jdu do toho s tebou! Jak rikas, dame do toho 110% :) pokud by jsi mela zajem, muzeme si dat na sebe treba emaily a vzajemne se podporovat, psat, co jsme jedli, co se nam povedlo a tak:) ve dvou se to lepe tahne:D

    www.wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jdu do toho taky. Hlavně na to ujídání se musím zaměřit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jdu do toho s Tebooou. Můj největší problém je, že když po fitku večer příjdu,mám hlad a mohla bych jíst a jíst. Takže to zkusím co nejvíce omezit. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jdu do toho s Tebooou. Můj největší problém je, že když po fitku večer příjdu,mám hlad a mohla bych jíst a jíst. Takže to zkusím co nejvíce omezit. :-D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)