POHANKOVÁ PIZZA

14:13


Krásné sobotní odpoledne všem, další rychlorecept na řadě aneb sladká pohanková pizza.
Recept původní je z blogu Péti. Já si ho jen trošku poupravila tak, aby mi seděl do maker.

S kiwi, banánem, borůvkami a čokoládovým arašídovým máslíčkem ♥





90 gramů pohankové mouky 
50 gramů bílého jogurtu
1 vejce
skořice (hodně skořice, mohli by jste mi klidně říkat skořicoholik :D)
špetka prdopeče
.
.



Troubu si předehřejeme na 200 stupňů. Rozmícháme si vejce s jogurtem, přisypeme mouku, skořici. Prdopeč přidáme těsně před rozetřením na pečící papír. Pečeme 15-20 minutek do zezlátnutí. Podáváme s ovocem, marmeládou, ořechovým máslem, jogurtem, a s čímkoliv na co máte zrovna chuť. :) Vždy mi bohatě stačí půlka, jelikož s celou se musím opravdu prát a to už je co říct, protože já dokážu sníst opravdu hodně.. :D

Nutriční hodnoty na celou pizzu (záleží také na tom jaký jogurt přidáme, já dala 0,1% K Classic):
B: 20 g 
S: 61 g
T: 8 g



Přeju vám dobrou chuť! 

S.

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)