IIFYM - WHAT I EAT IN A DAY / 22. 2. 2016

21:46




AHOJ! 

Konečně jsem se dočkala jarních prázdnin, více volného času a tak snad i více článků!:)
Rozhodla jsem se, že občas udělám takový foodspiration post aneb iifym jídelníček. Snad se vám tento nápad líbí, vzhledem k tomu, bude to znít divně, že ráda koukám lidem do talíře, mi to přijde jako docela dobrý nápad, jelikož si myslím, že nejsem jediná.. :D
V tomto týdnu to možná bude hlavní náplň blogu, protože na vařeníčko a možná nějaké pečeníčko bude o něco více času.
Řekla jsem si, že chci jet na 100%, cvičit co to půjde a tak dále. Prostě využít veškerý volný čas k dobru.


22. ÚNORA 2016


Probouzím se a hned po ránu špatná zpráva - budík nezazvonil. Achjo. Já hlava dubová dala budík až na osmou místo na sedmou. No nic 7:55, běhat půjdu teda až po snídani.
MÁMO, TÁTO JÁ MÁM HLAD!
Hehe, za pokus to stálo, bohužel nikdo nikde, je to na mě. Pohankové LÍÍÍVANCEEE s alpro vanilkovým soya dezertem a kiwi. Jasná volba. (recept ZDE)

Snídani jsem zblajzla raz dva, chvíli jsem si šla lehnout, aka instagramovej závisláček prohlédla všechny ty krásný snídaňky a přečetla nové články u mých oblíbených blogerek.
Půl desáté, už bych se mohla vydat ven, obouvám tenisky a s nadšením se chystám vyběhnout. Po prvním kilometru jako by bylo po mně, co se to děje? Asi moc brzo po snídani, žaludek vzhůru nohama a tak ty zbylé 3 km bylo spíš takové plazení než běžení, hlavně dolézt domů, opět - hlava dubová. Nedá se svítit.


Přicházím domů a ulehám do svého pelechu, jelikož jsem ničeho jiného ani nebyla schopná. Po hodině se mi konečně zase ulevilo a tak se vrhám na sprchu.
I přes to, že stále nepřichází na řadu hlad se pouštím do vařeníčka, protože jak už to mám vyzkoušený hlad by se dostavil později a o to ve větší formě, takže žádný takový. Dnes mě čeká pangasius na másle s pečenýma brambůrkama a k tomu nějaké ty vitamínky.

Vzhledem k tomu, že mě honí vždycky po obědě mlsná, jsem zakousla jablíčko a udělala jsem si Latte poprvé povedený pokus, jupí! Poobědní odpolední brzká sváča, no nic.

Vrhám se na kontrolu k ušnímu, ještě že to mám 5 minut od baráku. Samozřejmě bez hodinového čekání na větu, máte to v pořádku slečno, nashledanou, by to nebylo ono a tak vstříc té nudě vycházím s povinnou četbou do čekárny. To bych to nebyla já, abych si na referát nevybrala knihu, která je napsána pidi písmem a ještě k tomu na 400 stránek, už jen to mě odrazuje, protože jsem bohužel ne zas tak velký čtenář a tohle je pro mě jako umučení, zvlášť s mýma zádama to čtení není zrovna velká radost, nakonec jsem přečetla asi ehm 10 stránek, styď se! Musím se do toho nějak dostat! :D.
Do večeru času dost a volného času taktéž, tak se vydávám se ségrou na projížďku na kole, vždyť to sluníčko nelze jen tak nechat být, s během už jsem to radši dnes nepokoušela.
Bohužel mi dnešek prostě nepřál a se zjištěním, že mám kola vyfouklá a s domněnkou, že ty kopečky co mě čekají v pohodě dám vyjíždíme. Samozřejmě, že to nešlo, ale tak co, procházka taky dobrá. :D
Přijíždíme v 5 hodin a i když mírně hladová se vrhám odcvičit 8. týden Kayly, jelikož bez práce nejsou koláče, v mém případě tvarůžek (i když stále bez změn, jelikož slečna sarah se asi nedočká, nejspíš fakt dělám něco špatně i u cvičení, achjo).
Po cvičení připravuju svoji véču, na kterou jsem se i těšila, protože přece sladká tečka k večeři? No není to nádhera? Tvaroh s vanilkovým proteinem, kakaové mušličky (na ty mi nesahejte!), trocha arašídového másla a k tomu nějaké ty rozinky. Pak už jen litr čaje na dobrou noc. No není to krása? :D


CÍL:
93g bílkovin 
186g sacharidů
50g tuků


SPLNĚNO:
95g bílkovin
187g sacharidů
50g tuků


S dalším dílem The walking dead uléhám do pelechu a sumíruju v hlavě co dobrýho si zítra zase dám. Aneb jídlo vždy a všude ať už imaginárně či pěkně před nosem.
Teď už se s vámi rozloučím, tak se mějte krásně a zase u dalšího článku.

S.

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)