FAZOLE SE ZELENINOU

15:41

AHOJ!
Dneska jsem dostala chuť na fazole se zeleninkou a tak mě napadlo, že se tu s vámi o další jednoduchý receptík podělím. Je to opravdu mňamka!

(Předem chci říct, že by byla určitě zdravější verze koupit fazole nekonzervované, ale dnešní oběd jsem řešila opět způsobem co dům dal, to dal.)




Plechovka fazolí
Cibule
Česnek
Zelenina (mražená pod svíčkovou nebo dle chuti)
Sůl, pepř, kari 
Olej/sádlo/máslo 



V kastrůlku si orestujeme na hrubo nakrájenou cibulku a přidáme česnek. Slijeme šťávu z fazolí (já dnes měla méně zdravou verzi v tomatě) a jakmile cibulka změkne přidáme fazole do kastrůlku k cibulce (vzhledem k tomu, že jsem zjistila až po otevření, že jsou fazolky naložené v tomatě, dále už jsem rajčatové pyré nepřidávala, ale jinak by se přidalo spolu s fazolemi). Jako další následuje zelenina, já dávám 2 hrsti, osolíme, opepříme a přidáme kari. Necháme dělat tak 15 minut, průběžně zamícháme. Tradá!
Můžete podávat s vejci, chlebem a nebo s čímkoliv, na co máte zrovna chuť. :) 

Fazole se zeleninou, vařené vejce a špaldový chléb



DOBROU CHUŤ! 

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)