BANÁNOVÉ SUŠENKY

8:48

Krásnou sobotu všem!

Vzhledem k tomu, že jsem včera měla trochu času navíc, jsem se rozhodla že si upeču nějakou dobrotu. Nejdříve jsem chtěla jet podle nějakých receptů, ale nakonec jsem si sesmolila něco sama a vzešla z toho dobrá zdravá a sytá pochoutka ke kávě nebo k čaji.  :)







75 gramů ovesných vloček 
120 gramů nasekaných vlašských ořechů
3 menší zralé banány (250 gramů)
50 gramů kokosu
1 vejce
skořice/kakao
+ co máte po ruce (rozinky, jiné ořechy, semínka,..)

V míse si vidličkou rozmačkáme banány, přidáme vajíčko a promícháme. Poté přidáme nasekané ořechy, vločky, kokos, skořici/ kakao (popř. další ingredience) a promícháme. Na plech vyložený pečícím papírem si pomocí lžíce vytváříme placky. Pečeme v horkovzdušné troubě na 170 stupňů asi 20 minut. 

Těsto mi vyšlo na 10 velkých sušenek, sním půlku a už nemůžu :D .. Takže dělejte opravdu poloviční, bohatě to stačí.

Dobrou chuť! 

Nutriční hodnoty na 1 (malou) sušenku :
Bílkoviny: 5,4 gramů 
Sacharidy: 7,6 gramů
Tuky: 6,2 gramů





S.

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)