MY ''WHOLE30'' 11.1. - 17.1.

7:06



Ahoj!
Tak se hlásám k druhému týdnu ''Whole30''! Nejprve bych se chtěla pochválit za pilné cvičení Kayly Itsines, které mě opravdu začalo bavit a cvičení se nemůžu dočkat (článek o ní ZDE). Konečně jsem přestala mít takové chutě na sladké! Naučila jsem se jíst více zeleniny, což je potravina, která mi dělá snad největší problémy. Vím že pro tělo dělám to správné. Cítím se lépe, spím lépe, mám více energie, jen to pozitivní myšlení ještě doladit. 

Jinak jsem se dozvěděla, že od roku 2014 jsou brambory povolené (jen by se to s nimi nemělo přehánět, pokud trpíte nadváhou)! Takže pro mě super zpráva.
A největší můj úspěch za tento týden?! Plácám samu sebe po rameni, protože hádejte coo!!! Naučila jsem se pít kafe bez mléka! HURRAY! 



Ale aby tady té chvály nebylo moc, mrzí mě, že jsem se pořád nenaučila snídat nesladké snídaně. Když ráno vstanu, hned sahám po ovoci a při pomyšlení, že bych si měla dát třeba vajíčka, to bych raději zůstala o hladu, achjo.. :D Snídaně jsou proto skoro pořád to samé, tak to berte prosím s rezervou.
Objev roku (:D), přišla jsem na to, že jakmile si dám k snídani avokádovo-banánovou pěnu, celé dopoledne se cítím nasycená a moc nad dalším jídlem nepřemýšlím, to příjde až po poledni.. :D 

No dost bylo povídání, jdeme na ten jídelníček.

PS: Od soboty mám antibiotika, ta nemoc si to umí vždycky dobře načasovat mrška jedna, takže cvičení jsem teď 2 dny vynechala, ale od pondělí pokračuji! 
PSS: Omlouvám se, že nepřidávám moc článků, ale však to znáte, pololetí. Napravím to, hned jak bude trocha víc času! A taky za zpoždění s tímto článkem, nevím kde jsem udělala chybu, ale na článku jsem pracovala od pondělí, pilně přidávala jídelníčky a k tomu fotky, takové práce a hodin mi to dalo.. Ale to víte, jedině mě se může stát, že hodinu před zveřejněním příspěvku ten příspěvek prostě sám zmizí, i když jsem ho ukládala a pak už nic nedělala. Nějaký čáry tady, nemyslíte? :D 



SNÍDANĚ: banánová kaše (rozmačkaný banán), jahody, kešu, kokos
SVAČINA: mandarinka
OBĚD: pečená koza, brambory, paprika
VEČEŘE: vaječná omeleta plněná špenátem, rajče







SNÍDANĚ: avokádovo-banánová pěna, jahody, kokos, kešu
SVAČINA: mandarinka
OBĚD: rybí filé, pečené brambory
VEČEŘE: míchaná vejce, paprika






SNÍDANĚ: avokádovo-banánová pěna, jahody, kešu, kokos
SVAČINA: mandarinka
OBĚD: hovězí dušené plátky, brambory, rajče
VEČEŘE: 2 volská oka, paprika

Nesmějte se mi, ale ta voda z toho masa na talíři být neměla, whoops. :D 


SNÍDANĚ: banánová kaše, jahody, kokos, kešu
SVAČINA: jablko
OBĚD: rybí filé, pečené brambory, paprika
VEČEŘE: míchaná vejce, vlašské ořechy

(Musím se přiznat, udlábla jsem tady kousíček té nejlepší vánočky od naší babičky. Ale nelituju toho, protože to byla opravdu ta nejlepší vánočka, jakou jsem kdy jedla a byl by to hřích ji neochutnat.. :D)





SNÍDANĚ: banánová kaše, kiwi, jahody, kokos, kešu
SVAČINA: mandarinka
OBĚD: sekaná plněná vejcem, pečené brambory, paprika, rajčata
VEČEŘE: losos s trochou medové zálivky, brambory, rajče, paprika





SNÍDANĚ: avokádovo-banánová pěna, ořechy, hroznové víno, kokos, rozinky
SVAČINA: X
OBĚD: trocha brokolicové polévky, čína z kozího masa, brambory
VEČEŘE: brokolicová polévka





SNÍDANĚ: avokádovo-banánová pěna, kešu, jahody, kokos, hroznové víno
OBĚD: kuřecí na kari, pečené brambory, špenát, cherry rajčátka
SVAČINA: jablko se skořicí, ořechy a rozinkami
VEČEŘE: vaječná omeleta plněná špenátem, čínou z kozího masa, cherry rajčátka, paprika

(Vím, že v tomto programu jsou svačinky zakázané, ale vzhledem k tomu, že jsem zvyklá na mini sváči dopoledne, jelikož snídám v 6:30 - 6:45 a obědvám až tak mezi 14 - 15h, honila by mě mlsná a kručelo by mi v bříšku, o což nikdo nestojí.. :D O víkendech jsem zvyklá vstávat o něco déle, a obědváme kolem 12 - 13h, tudíž nemám přes dopoledne hlad, ale tím pádem mě odpoledne chytne mlsná a myslím, že je lepší se nasvačit, než večer vyjíst celou lednici.)







Máte s Whole30 zkušenosti? Máte nějaké rady, jak se zbavit závislosti na sladkých snídaních? Nějaké dobré recepty, které bych mohla vyzkoušet? Budu ráda za každou odezvu v komentářích. 
:)


Dávám si takové 2 malé challenge na příští týden:
1) Alespoň 1 týdně zkusit nějakou nesladkou snídani, to jsem na sebe zvědavá :D.. 
2) Nejíst brambory každý den. Vím že je mám v jídelníčku zařazené až moc často. Bohužel, nemám moc šancí tu sehnat dýně a ostatní dobroty, které by mi to nahradili, ale budu se snažit, aby se v mém jídelníčku nevyskytovali den co den. 

A na konec trochu toho narcismu :D .. Haha dobrej vtípek,
neznám člověka s nižším sebevědomím,
ale tak asi by jste měli vědět, s jakým mimoněm máte tu ''čest'' .. :D


Mějte se famfárově a u příštího článku zase ahoj!



You Might Also Like

5 komentářů

  1. Zkus misto brambor červenou repu,brokolici nebo květák. Když je dobře ochutís,tak je to mnohem lepší příloha než brambory. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za radu, řepu jsem měla zrovna dnes v plánu vyzkoušet k obědu, dám jí další šanci. :D :)

      Vymazat
  2. Super, držím ti palce. Chtěla bych se zeptal jak děláš tu avokádovo-banánovou pěnu? Jaký poměr? Ředíš to něčím?? Děkuju za odpověď. Avokádo moc nemusím, ale s banánem to zní dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani netušíš, jaký jsi mi vykouzlila úsměv na tváři! Moc moc děkuju. :)
      Je to úplně jednoduché - 1/2 avokáda, 1 (nebo pokud chceš sladší chuť ještě 1/2) banán, rozmixovat, k tomu můžeš nakonec přidat ovoce, ořechy, kokos, cokoliv a je hotovo. :)
      Ale ještě lepší receptík, pokud se člověk nesnaží o whole30 je: 1/2 avokáda, 1 banán, 1 lžéce holandského kakaa, 2-4 sušené datle, 1 lžička arašídového másla, to všechno rozmixovat a nakonec přidat chia semínka (je to recept z kuchařky Lahodně s Ellou). :) Dřív jsem avokádo nemohla ani cítit, ale teď jsem na něm závislák.. :D Stačí ho dobře ochutit, dobré je ho pokapat citronem, osolit opepřit a k tomu třeba volské oko, nebo je dobré také rozmačkané, stejně ochucené na celozrnném chlebíku. :)

      Vymazat
    2. Nemáš vůbec zač :-) To co děláš obdivuji. Držím ti palce, ať ti vše vyjde a nejen ve škole.

      Moc děkuji za recepty, určitě vyzkouším a snad si také avokádo zamiluju.

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)