NĚCO NOVÉHO/LEDEN

16:25

AHOJ!


Jak už jsem psala v minulém článku, udělala jsem si radost a to rovnou 2x!
Víte, jaké to je, když se vám nic nedaří, máte den na houby a vy přijdete domů, kde na vás čekají dva balíčky a rázem se vám vykouzlí úsměv na tváři? Hihi, dnešní situace. :D





Nejdříve jsem se vrhla na balíček větší..


S přítelem jsme si objednali náš první protein. Já na doporučení Péti (kdo neznáte, určitě omrkněte její blog, který jsem po přečtení jednoho článku zhltla celý najednou a na články se vždycky moc těším). Prom-IN Essential CFM 80 100% whey protein , s příchutí vanilka + na ochutnání ještě čokoládu, pistácii a jahodu. Přítel si objednal jahodový Aminostar 100% Pure Whey Star + na ochutnání pistácii.
Děkujeme eshopu aktin za rychlou objednávku. Za mě určitě nebyla poslední. :)

ÁJEM SOU HEPYYYYY :DD



Z druhého balíčku jsem měla celkem strach, protože velikost kalhot mi podle tabulky neseděla žádná, vždycky jsem potřebovala něco mezi (ať už u Nike nebo u Adidas). Vybírala jsem opravdu dlouho, protože jsem nerozhodný člověk ať se to týká čehokoliv. :D .. Nejprve jsem měla vybrané takové krásné puntíkaté, ale ségra má deku, která má stejný vzor a když jsem se na ně pak koukla tak jsem viděla jen tu deku, achjo. Nakonec jsem narazila na jedny, které přesně vystihovali to, co jsem hledala. A to bláznivost s jednoduchostí zároveň. Zní to divně, co? :D 



Legíny jsem objednávala z A3sportu, jsou ze skvělého materiálu, sedí mi, jen ten můj pupík jim nevyhovuje, musím na něm řádně zapracovat. To se bude cvičit jedna radost, jupí! 


Buřtík Sarah :D

WAIT..... (na zadku se teprve maká, stejně jako na všem ostatním..)







Řekla jsem si, že takovéto radosti si udělám vždycky na konci měsíce, jako odměnu za splněné cíle na daný měsíc, to člověka žene ještě o trochu víc, no ne? 
Já se jdu vrhnout na chemii a potom hurá na tabatu! Tak se mějte krásně. :)





You Might Also Like

2 komentářů

  1. Paráda, člověk by si měl dělat malé radosti :) legíny jsou krásné a moc ti sluší :) jinak jak jsi spokojená s proteinem? Mám ho taky, ale přijde mi dost sladký, tak ho používám spíš na vaření a pečení.. S mlékem ale chutná zajímavě, jak kdybych tam nasypala kilo cukru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju, jsi moc hodná! :) Protein mi přijde dost sladký, často ho přidávám do tvarohu, ale mám problém ho vypít samotný, teprve se chystám na ty vzorky tak uvidíme jak na tom jsou ostatní příchutě, ale názor máme nejspíš naprosto stejný :D

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)