MY ''WHOLE30'' 18.1. - 24.1.

20:17

Krásnou neděli všem!
Je možný, že už jen 9 dní? Ubíhá to jako voda! Ale víte co? Konečně jsem si na to jakštakš přišla. Konečně vím, které potraviny jsou pro mě ty pravé, teda alespoň z těch, které jsem do teď vyzkoušela.
Snídaně den co den to samé, ale vůbec mi to nevadí, každé ráno se na ní těším! Řekla bych, že v tomto programu si musí každý přijít na to, co a kdy mu vyhovuje.

Budu začínat 4. týden Kayly Itsines, cvičím stále, jen ve čtvrtek mi to zdraví nedovolilo. Byla jsem si dopsat do školy písemku, cestou do školy mi bylo špatně, den po vysazení antibiotik, což myslím má podíl na tom co se dělo, přišla jsem do školy, v šatně si sundala bundu a nemohla jsem se hnout, chytala jsem strašný křeče do břicha. Musela jsem si lehnout, ale nepomáhalo to a tak pro mě musel přijet do školy děda. Celé dopoledne to pokračovalo a odpoledne to zmizelo. Vůbec jsem to nechápala, ale snad už se to nebude opakovat. V pátek už mi bylo znatelně líp, a dala jsem si taky 2x víc do těla, protože jsem si ten čtvrtek chtěla vynahradit.
No a tramtadadá! Objednala jsem si svoje první pořádný legíny na cvičení!

asi nějak tak jsem si tu tancovala radostí :D .. prostě blázen

Jsem na ně zvědavá. Říká se, že není dobré se odměňovat jídlem. Vždycky jsem doma cvičila v starých teplácích a ve starých tričkách, no prostě hrůza. A tak jsem si řekla, že se odměním jimi, když se tak hezky snažím. :D .. Protože bez práce nejsou koláče (v tomto případě možná spíše pekáč buchtiček :D) a ani odměna. Když makáte, tak si udělat radost stojí za to! No ne? (Nakonec jsem vybrala úplně jiné než které jsem postovala na instagramu, jsem strašně nerozhodnej člověk a upřímně lituji ty, kteří mi s tím museli pomáhat. OMLOUVÁM SE :D.. )
Vzhledem k tomu, že přijímám málo bílkovin, jsem si na jejich doplnění objednala také svůj první protein, příchuť vanilka (obojí příjde teď v týdnu).
Vím, že v programu se proteinové prášky nesmí a tak ho nechám až po programu, ale můj plán stravování na dále vám shrnu v posledním a zakončujícím článku mého ''Whole30'', na který se těšte 2.2.2016 ... :)
Moc jsem Vám chtěla poděkovat za odezvy k minulému článku, ráda vidím, že si to nepíšu jen tak pro sebe. :)


JÍDELNÍČEK:


SNÍDANĚ: avokádovo-banánová pěna (+ kokos, kešu), smoothie z pomerančů, špenátu a kiwi
SVAČINA: jablko
OBĚD: krůtí maso vařené, špenát, rajčata, paprika
VEČEŘE: krůtí maso vařené, míchaná vejce, paprika










SNÍDANĚ: avokádovo-banánová pěna, kiwi, kokos, ořechy
SVAČINA: pomeranč
OBĚD: řepa, krůtí maso vařené
VEČEŘE: špenát, rajče,míchaná vajíčka







SNÍDANĚ: avokádovo- banánová pěna, ořechy, kokos
SVAČINA: pomelo
OBĚD: losos, salát, pečené brambory
VEČEŘE: salát, volská oka







SNÍDANĚ: avokádovo-banánová pěna, kešu, kokos
SVAČINA: pomeranč
OBĚD: losos s brokolicovým pyré, cherry rajčátka (recept ZDE  )
VEČEŘE: trocha brokolicového pyré, míchaná vejce





SNÍDANĚ: avokádovo-banánová pěna, kiwi, mandle, kokos, pomeranč
SVAČINA: /
OBĚD: kuřecí salát (ledový salát, rajčata, paprika, kuřecí nudličky na kari)
VEČEŘE: vařená vejce, trocha brokolicového pyré (znovu)








SNÍDANĚ: ovocná mísa (banán, jablko, pomeranč, rozinky, kešu)
SVAČINA: /
OBĚD: vepřová kotleta dušená na zelenině, brokolicové pyré (a znovu)
VEČEŘE: vařené vejce, salát s cherry rajčaty (+ tahini dip, který byl tak nechutně nechutný, že skončil v koši :D )






SNÍDANĚ: avokádovo-banánová pěna, borůvky, kešu, kokos
SVAČINA: kešu, rozinky
OBĚD: pečená koza, kyselé domácí zelí (+ 1 bramborový knedlík, achjo :D ...)
VEČEŘE: brokolicové pyré ( poslední porcička :'( ), pečená koza, paprika

Na instagramu je vás už přes 1000!
Moc moc vám děkuju!

pro zasmání :D




Jak už jsem se zmiňovala, trpěla jsem záchvatovým přejídáním, z kterého jsem se nějak dokázala vyhrabat. Bohužel tento víkend mě přepadl stres a smutek, který me dovedl k tomu, že jsem se opět ocitla v oběti jídla. V jedné ruce tabulka hořké čokolády, v druhé ruce buchta. Pak jsem si zaklepala na čelo. Co to zase dělám? Vždyť to takhle nechceš. Tohle jídlem nezaženeš. Nic se jídlem nezažene. Půlka tabulky byla pryč, a buchta taky, ale hlavní je, že jsem neskončila i u dalšího jídla. Nechci do toho zase vlítnout. Moc děkuju mojí kamarádce za podporu, protože bez ní bych už to vzdala určitě. ♥

Víkend mi začal nejhorším probuzením.. Opustila nás naše milovaná Bax, doufám, že už je jí lépe a konečně se netrápí. ... :(




Snad bude lépe. 

Přeju všem úspěšný týden a mějte se krásně.
AHOJ! :)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jestli muzu doporucit, zkus pecene bataty (pri cviceni jsou skvelym zdrojem sacharidu). A ja mam oblibene celerovo-mrkvove pyre, mnam :-).. A prijde mi, ze obcas mas malo. Ledovy salat te moc nezasyti, zkus si k tomu pridat nejakou korenovou zeleninu a neboj se zdravych tuku ;-).. jen tak dal!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné je sehnat v obchodech lidl/penny/billa? Jiné v okolí bohužel nemáme.. :/ Mě právě přijde, že se salát nezdá, ale právě jsem po něm většinou nasycená až do dalšího jídla, což mě docela udivuje. :) Moc děkuju za rady. Mám jen problém s bílkovinami, přijímám jich zdá se málo a je pro mě peněžně náročné neustále kupovat maso, ale nic jiného asi nezbývá.

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)