MY "WHOLE30" 4.1 - 10.1. 2016

20:15


Krásnou neděli všem!
Jak už jsem Vám říkala, začala jsem s programem Whole30. Proč je ale Whole30 v názvu v uvozovkách?
Neplním to úplně tak jak bych měla. Dělám úpravy především v ohledu na ovoce, ale i u některých dalších potravin to není 100%, neměla bych jíst brambory (11.1. jsem se dočetla, že od roku 2014 jsou změněná pravidla, brambory jsou povoleny, ale pouze doma připravené, ne například předem zmražené, či jinak upravované!), tolik ovoce, ale například vlašské ořechy, které máme ze zahrádky z jídelníčku nevyřadím. Proto moje ''Whole30''. Berte to tedy prosím s rezervou. (Zjednodušeně je to spíše takový můj pokus o vyřazení průmyslově zpracovaných potravin.)

Rozhodla jsem se, že Vám každý týden pokud takto ovšem vydržím jíst vypíšu můj jídelníček, jak jsem se cítila, jestli jsem hřešila nezdravým jídlem, nebo jestli jsem to vydržela, a tak dále. :D :)
(Pro ty kteří jste o programu neslyšeli, budu o něm povídat v blízké době v recenzi na knihu Jídlo na prvním místě.)

Výpis potravin které jsou povolené:

http://f.cl.ly/items/1Q2l0q0h2W0G3M0V1n2z/WHOLE30cz_nakupni_seznam.pdf

JÍDELNÍČEK



SNÍDANĚ: rozmačkaný banán, 1/2 granátového jablka, ořechy
SVAČINA: mandarinka
OBĚD: kuřecí prso s brokolicí dělanou na páře
VEČEŘE: vaječná omeleta, salátová okurka, 1/2 domácí kyselé okurky




SNÍDANĚ: rozmačkaný banán, 1/2 granátového jablka
SVAČINA: jablko
OBĚD: vaječná omeleta, paprika, brambor
VEČEŘE: tuňák ve vlastní šťávě, vejce, paprika




SNÍDANĚ: rozmačkaný banán, kiwi, kokos, ořechy
SVAČINA: mandarinka
OBĚD: rybí filet, brambory s cibulkou, paprika
VEČEŘE: míchaná vajíčka 98% šunka, avokádo, rajče




SNÍDANĚ: avokádovo-banánovo-kakaová pěna
SVAČINA: mandarinka
OBĚD: hovězí steak, pečený brambor, okurka, paprika
VEČEŘE: vařené vejce, okurka




SNÍDANĚ: rozmačkaný banán, kiwi, ořechy
SVAČINA: mandarinka
OBĚD: pečená řepa, krutí prso (+ troška rýže :( )
VEČEŘE: míchaná vejce, paprika



SNÍDANĚ: rozmačkaný banán, jahody, ořechy, kokos
SVAČINA: mandarinka
OBĚD: pečené kuře, brambory, paprika
VEČEŘE: vaječná omeleta s cibulkou, kuřecí maso, paprika







SNÍDANĚ: rozmačkaný banán, jahody, kešu, kokos
SVAČINA: pomelo
OBĚD: pečená domácí koza, špenát, celerové pečené hranolky
VEČEŘE: kuřecí maso, brambor






SHRNUTÍ 1. TÝDNE

Vzhledem k tomu, že je po Vánocích, měla jsem velký problém se udržet s neujídáním. Každý den jsem předtím zobala cukroví a byla zvyklá jíst hodně sladká jídla. Najednou jsem je z jídelníčku měla vyřadit úplně. Bohužel to se mi nepodařilo, snídám ovocná jídla každý den, ale cítím se po nich nasycená a skvěle, to o slaných říci nemůžu. Možná to zkusím v 2. týdnu, ale mám takovou zkušenost, jakmile si dám slanou snídani, tak celý den mám hlad. Je to asi tím nezvykem, ale zkusím to ještě jednou.
První dny jsem byla v pohodě, pak přišli chutě na zbylé cukroví. Měla jsem ještě pár ''prasečinek'', takže bohužel, nemůžu říct, že jsem spokojená, ale alespoň mám co napravovat do příštího týdne. Jsme jen lidé, ne roboti.
Držte mi palce, a užijte si následující týden!
A nezapomínejte, myslete pozitivně a všechno bude... !


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Krasny jídla...ale obdivuji te ze ti to staci tyjo. Na to ze cvičís mas prijem maly nebo apson mas dobry ze nepotřebuješ tolil jídla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, no ono to možná z těch fotek tolik nevypadá, ale obědy mám kolikrát fakt jako jednu velkou horu. :D Snídaně mě dělala problémy, měla jsem po ní první 3 dny velký hlad, jelikož jsem byla zvyklá snídat kopec ovesné kaše, ale našla jsem tu správnou alternativu: avokádovo - banánová pěna, která mě vždycky parádně zasytí a kolikrát bych ani svačinu nemusela. :D K večeru už hlad nemám, takže vždycky dávám porce podle uvážení. :)

      Vymazat
  2. Waau..super strašne ťa obdivujem sa tú výdrž..ja mám pocit ako keby som sa nevedela dostatočne zaprieť a vydržať :/ Ešte som sa chcela spýtať o ktorej väčšinou večeriaš a či súhlasíš s názorom po 6-tej už nejesť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, ale neřekla bych tomu zrovna 2x výdrž:/ .. Bojovala jsem se záchvatovým přejídáním, postupně jsem se z toho dostala, pak ten boj nastal bohužel znovu o Vánocích, nedokázala jsem odolat ničemu, nejradši bych v tu dobu pořád jen jedla a jedla a jedla. Prvního dne jsem se strašně bála, říkala jsem si, že je nemožné ze dne na den takhle změnit stravu, ale díky tomu, jak moc jsem chtěla vydržet jsem to i jakš takš zvládla, postupem času to bylo lepší (i když někdy mám opravdu velké problémy se udržet), občas mě chytne mlsná, tak si dám pár oříšku, ale nepřeháním to. :)
      Já vedu pravidlo nejíst 3 hodiny před spaním, vzhledem k tomu, že chodím spát v 11 hodin to pro mě není problém, ale chtěla bych se naučit chodit spát dříve a ráno začít vstávat dříve kvůli lehkému kardiu před snídaní. Večeřím vždycky 20 minut po cvičení, cvičit chodím v 18:00, takže většinou po 19h jdu něco zbaštit. :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)