FITNESS DIÁR 2016

11:59

Tak už i já.
Krásný pátek všem! Chtěla jsem Vám něco málo povědět o tomto skvělém diářku.
Jsem typ člověka, co má rád věci uspořádané, takže pro mě byl tento diář jako dělaný. Do teď jsem všechno psala do sešitu, vlastně do dvou, nepřehledně. Pořád jsem hledala něco,
kde bych věci ohledně stravování a cvičení měla pohromadě. Nejprve jsem byla rozhodnutá pro Sportdiary, který nakonec nebyl skladem a tak jsem s myšlenkou, že se mi do tohoto nic nebude vejít objednala Fitness diár. Omyl, možná jsem ještě šťastnější že mám tento menší diář, s neskutečnou motivací a radami.


Líbí se mi rozvržení dní, kde se mi ke každému vejde můj jídelníček, máte tam řádek na úspěchy dne, cvičení se zapisuje před každým následujícím týdnem, kde si odfajfkujete, zda jste danou aktivitu splnili či ne. 



Už od první chvíle co jsem diář otevřela, jsem z něj nemohla spustit oči, motivační citáty, různé rady Vám dávají pocit, že dokážete vše, nakopnou pozitivní myšlení, hned je do všeho jedna radost jít. 
Na začátku měsíce si zapíšete cíle, které by jste pro tento daný měsíc chtěli splnit a na konci měsíce si vypíšete své úspěchy, výsledky (váha, cm), přijde mi to jako skvělá pomůcka, hlavně těm co se potřebují nakopnout. 
Spousta receptů z diáře určitě vyzkouším, jsou jednoduché a už po přečtení se sbíhají sliny.



Stojí od nějakých 300 kč, což mi přijde jako krásná cena, za knížku a diář v jednom.
Pokud máte rádi věci pohromadě, hledáte motivaci a rádi si přečtete věci ke zdravému stravování, určitě diář doporučuji koupit, neuděláte chybu. :)

PS: Omlouvám se za kvalitu fotek, příště se polepším! 

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)