MOJE OVESNÁ

4:22

Krásnou čtvrtou adventní neděli všem. Jak si užíváte svátky? Mlsáte nebo dodržujete váš režim? Já se přiznám že mlsám a to dost. Musím to omezit abych po Vánocích neskuhrala, že jsem ještě větší koule, než jsem byla. I když to tak nejspíš stejně dopadne.. :D Cukroví peču o sto šest, pomáhám tím hlavně mamce, která má teď práce nad hlavu. Hotové mám perníčky, ořechové linecké v čokoládové polevě, vanilkové rohlíčky, linecké kolečka, kokosky, a pohankové perníčky. Poslední co mi zbývá jsou moje oblíbená maminčina vosí hnízda. Asi proto je nechávám až naposled, už se vidím jak se tím láduju, a snažím se to odsouvat co to jde :D.  Už se nemůžu dočkat štědrého dne, kdy budeme celá rodina pohromadě, budeme nasávat Vánoční atmosféru, ujídat cukroví, koukat na pohádky, potom navštívíme naše milované prarodiče. Po pohodové návštěvě na nás bude čekat vůně řízků a bramborového salátu, které jsou na Vánoce vždycky stejně nejlepší a nakonec se já, ségra, mamka, naši 2 pejsci a kocour schováme do pokoje kde budeme vyčkávat zvuk zvonku od taťuldy. :D Je to zvláštní, ale je to tradice, a my ji rádi dodržujeme.



Teď k receptu:

OVESNÁ KAŠE

50 gramů ovesných vloček
100 ml mléka
100 ml vody
sladidlo (med/sirup/stevie/...)
skořice



Způsob číslo 1: 
  • Vločky s mlékem a vodou dáme do kastrůlku, vaříme do zhoustnutí, občas pomícháme. Můžeme přidat rozmačkané ovoce během vaření či jím kaši ozdobit. 
Způsob číslo 2: 

  • Vločky přes noc namočíme v mléce a vodě, přidáme med, skořici a necháme v ledničce. Ráno povaříme a ozdobíme ovocem, ořechy a čímkoliv jiným na co máte chuť. 

Nejraději mám ovesnou kaši s medem, skořicí a granátovým jablkem, ale třeba také s rozmačkaným banánem, ořechy a rozpuštěnou hořkou čokoládou nebo ořechovým máslem (na mém instagramu najdete další moje oblíbené kombinace).














You Might Also Like

2 komentářů

  1. Určitě si podle Tebe kaši udělám! Hledala jsem nějaký fajn recept a tenhle se mi opravdu líbí! :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)