2016

10:36


Novoroční předsevzetí? Ano, i u mě je to každoroční tradice, některá se podaří dodržet, v některých zklamu samu sebe a tak putují do novoročních předsevzetí dalšího roku. A ani letos svojí tradici neporuším. Předsevzetí, jako jsou konečně? zhubnout, jíst zdravě, sportovat více naučit se mít samu sebe ráda, číst více knih, nepodceňovat se, naučit se vařit a péct bych pro letošní rok ráda všechny dodržela.
V plánu mám začít s programem Whole30 , na který jsem přišla díky knize Jídlo na prvním místě, kterou jsem našla pod vánočním stromkem. Chci odcvičit obě knihy Body bikiny guide od Kayly Itsines a nevzdat to hned po 3. týdnu. Chci taky pravidelně začít chodit do posilovny, i přes to, že většinu věcí dělat nemůžu, něco se vždycky najde. Věřím tomu že to zvládnu, Udělám pro to první poslední, abych se sebou příští rok touhle dobou byla už dávno spokojená. Chci se více věnovat blogu, mojí výzvou je, abych přidala alespoň 2 recepty měsíčně (jsem na sebe zvědavá :D). Chci se také konečně zbavit závislosti na sladkém. Vím je toho dost, ale myslím že postupně to všechno půjde. Když se chce, jde všechno. Ne, že ne.
Příští rok si řeknu dokázala jsem to  a budu konečně šťastná. To se to krásně mluví. Ale konec s mluvením a začneme s děláním. Na Silvestra to nebudu přehánět kousek něčeho dobrýho si ale stejně dám. A 1. ledna začínám Whole30. Jsem na sebe zvědavá, jelikož vím jaký problém mám dostat do sebe kousek zeleniny a teď to bude vlastně základ. Ale jak píšou v knize, lidé musejí dělat spoustu věcí i přesto, že nechtějí, platit složenky nebo třeba jíst zeleninu haha krásné přirovnání :D. Musím dát větší prostor masu, a obejít se bez mého milovaného mléka, tvarohu a jogurtů, áchjo.
Vzpomínám na to co jsem za rok 2015 dokázala a co zase ne. Vše co se stalo, se stalo z nějakého důvodu. A vše má svůj smysl. I ta operace, která mě potkala měla nějakou určitou úlohu v mém životě. Poprvé v životě jsem byla ve Skotsku, od května mám vlastní pokoj, po kterém jsem toužila takovou dobu. Myslím že klady nakopali ty zápory do zadku :D.
No nic, mějte se krásně, užijte si poslední letošní den, všem přeju aby pro Vás byl rok 2016 plný úspěchu, štěstí a žádných zamračených obličejů!



You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)