LISTOPAD 2015

18:08

Zdravím všechny!
V neděli jsem se vrátila z mého devítidenního výletu do Velké Británie, který se myslím krásně povedl. (Pokud by někdo stál o článek ze Skotska a Anglie, pište do komentářů.)
Jak už to tak bývá, tak na dovolených není jídelníček podle představ a většinou lidé přijíždí pěkně napapní a nebylo to jiné ani v mém případě.
Nebudu si to nijak vyčítat, prostě jsem si chtěla dovolenou užít se vším všudy. Teď se pomalu dostávám do svého režimu zpět a od 23. 11. 2015 mám takový menší jídelní i cvičební plán. Jedná se o něco na způsob detoxu, ale není to nic strašného, co by mi mohlo nějak uškodit, leda prospět. Jídelníček se mi i líbí a za zkoušku nic nedám. Po vyzkoušení Vám napíšu o tom zda mi to nějak pomohlo, jak se cítím a přidám i každodenní jídelníček.
Jak jste si mohli všimnout tak mi to cvičení s Kaylou moc nevyšlo, a tak to nerada bohužel vzdávám. Listopad a prosinec odcvičím s programy od Jillian Michaels a cvičení s Kaylou nechávám od nového roku a to oba dva její programy.

K tomuto kratičkému článku přidávám nakonec pár ukázek večeří a snídaní, které jsme dostávali v rodině v Edinburghu. Není to žádná zdravá pecka takže upozornění předem :D

Takto vypadala naše každodenní snídaně 

První večeře v typickém stylu :D
 Pizza, hranolky, fazole + dezert v podobě karamelového dortíku (mňam)

Špagety s boloňskou omáčkou a dále čokoládový řez
Kuřecí řízek s pečenými bramborami, salát a dezert karamelový puding od Cadbury dairy milk

Obalovaná ryba s hranolkami a hráškem a tentokrát jsem dezert čokoládovo-pomerančový puding


You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)