A TAK JSEM ZNOVU PŘIŠLA K ROZUMU

22:44

tedy doufám.
Určitě to mnoho z Vás zná. Snažíte se zdravě jíst, přitom se to tomu pomalu ani neblíží. Řeknete si jeden čtvereček čokolády mi neublíží, 2 určitě taky ne, pár kousků bábovky, to nic není a tak to pokračuje dál a dál, kdy se po vydřené práci dostanete zpět na začátek.
Tento podzim jsem tolik tolik zklamala a to moje nízké sebevědomí tomu moc nepomáhá. Ale dost stěžování.
Člověk si stěžuje a nic nedělá. Když dělá a nedaří se mu, tak dělá málo. Nemůžu přece hubnout, jestliže si neustále dokola budu dopřávat ty sladké, tučné, jedním slovem nezdravé dobroty, díky kterým tak akorát po večerech brečím. Je to o principu, určit si priority.
Myslím že díky dnešnímu volnému sobotnímu večeru jsem si to konečně srovnala vše v hlavě. Snad se znovu zbavím mé závislosti na sladkém, které už od mala podléhám. Snad se konečně obrátí karta a začne se mi zase dařit. Udělám vše co je v mých silách a věřím, že to dokážu. Sice to s omezeným pohybem, díky mým momentálním problémům se zády půjde hůř, ale i tak se k tomu vysněnému ZVLÁDLA JSEM TO dobelhám. Motivaci mám dostatečnou a víte jak to je. Brzy se ukáže, kdo co v zimě dělal.
To je k mým sobotním myšlenkám pro dnešek asi vše. A pro všechny kdo jsou na tom podobně jako já - neztrácejte naději, musíte si věřit,  zkouším se k tomu přesvědčit také. Držím vám palce!








You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky jsem začala před 3 týdny znovu, od začátku na 100% a jde to, jen si věřit. Jsem ji jista víc než jindy ze to zvladnu :) Good luck

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti tiše závidím, že si tak věříš, já se k tomu přesvědčuju každou minutu a zatím se mi upřímně moc nedaří. Nechala jsem tu závislost na jídle zajít daleko, bohužel. Ale nevzdávám to. Moc děkuju a ať i tobě se nadále daří tak skvěle jako teď! :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)