ZKOUŠKA

21:18

Zdravím všechny.
Čím začít. Jmenuji se Sarah, jsem sedmnáctiletý človíček, který se snaží o zdravý životní styl. Miluji jídlo a zamilovala jsem si i pohyb, který mi byl do čtrnácti let nepřítelem. Od mala jsem se stravovala typem 'co vidím, to sním' a bohužel to podle toho také vypadalo a vypadá. Pořád si říkám proč jsem na to všechno nepřišla dřív, ale to je jen samé co by, kdyby. Ve čtrnácti letech jsem se začala zajímat o zdravé stravování, začala se cvičením. Ze strany lidí, kteří mě sotva znali vznikal posměch, různé urážky, ale na rovinu když by si takovýchto lidí a věcí člověk všímal, nikdy by nedošel tam, kam by si přál.

Leden 2015, váha klesla o velké číslo, já byla téměř spokojená, ale to by to nebyl život, když by vám to něco nemělo překazit. V březnu tohoto roku mě čekala operace kombinované skoliózy páteře. Po takto těžké operaci člověk 2-3 měsíce jen leží, ujde pár krůčků a je rád, že si zase může lehnout. K tomu všemu to jídlo, které vám příbuzní nosí, všechny ty čokolády na útěchu a k tomu žádný pohyb, váha šla nahoru a já jsem zase tak v půli cesty (nadváhu nemám, ale štíhlá také nejsem).
Po necelých šesti měsících od operace, kdy mi dovolili pomalu cvičit, plavat a jízdu na kole, jsem si konečně uvědomila, že to takhle dál nejde a začala jsem znovu. V září 2015 jsem si založila instagram, který je zaměřený právě na zdravé jídlo, inspiruji se vámi a ráda inspiruji i já vás.
Tady na blogu se s vámi budu dělit o recepty, o různé poznatky ke cvičení, které jsem vyzkoušela, které mám v plánu vyzkoušet a nějaké ty články ze života také chybět nebudou.
A proč název zkouška? Nejsem si jistá, jestli moje psaní bude vůbec někoho zajímat. No uvidíme, každopádně v plánu to mám už delší dobu a konečně jsem se rozhodla myšlenku zrealizovat.
Teď se jdu vrhnout na moji ehm.. milovanou matematiku a brzy se Vám ozvu s novým článkem.
Mějte se a smějte se.
:)

A nějaká ta moudra k večeru :D

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)