PÁDY A VZESTUPY

18:47

Asi to každý známe. Chvíli se nám daří, říkáme si, že nemůže být lépe a najednou vše jako by na povel nabralo obrátek.

No ne? 
Takto to momentálně mám, jak s jídlem, tak se cvičením, tak s osobním životem. Do cvičení se musím nutit, což je ten nejhorší způsob. Člověk se musí těšit ze své dřiny, musí se těšit až si konečně zacvičí, tak to u mě bylo přesněji ještě minulý týden, ale teď je to to poslední, na co mám náladu. Asi bych vás měla seznámit se spojením, které moje stravování momentálně vystihuje nejlépe. Záchvatové přejídání, je zpátky. Asi to bude ten
neuspořádaný čas, nic nestíhám každá chvilka zaplněná a sotva se najde chvíle klidu. Takže bod číslo jedna. Začít si lépe organizovat čas.
Myslím si také, že jeden z důvodů je ten, že příští sobotu jedu se školou na 9 dní do Skotska a Anglie, a domnívám se, že si můj mozek vydedukoval, že to tam s jídlem nebude tip ťop a se cvičením jak by smet, tak začneme samozřejmě až potom. Jenže tak to nefunguje. Žádné zítra, žádné za týden, TEĎ!
Na jednu stranu si říkám, nemůže být vše perfektní, nejsme roboti, ale na tu druhou? Nemůže to být takové jaké si to přejeme, jestliže pro to nic neděláme.
Jasně, že po jedné lahodné lákavě chutné (sladké a tučné) dobrotě nepřiberete, a po jednom vynechání cvičení se svět nezboří. Možná to ale máte někdo podobné, jako já, to znamená, že po jedné lahodné věci si dáte ještě další spousty takových a po jednom vynechání cvičení si řeknete i příště, že nemáte čas a začne to spadat zátky tam, kde jste začínali a nakonec ztratíte motivaci úplně. STOP.


Konečně si začínám uvědomovat, že takhle to dál nejde, i když budu pryč, tak se to trochu korigovat dá a když už se konečně někam na tu ''dovolenou'' dostanu, tak si jí užiju, jak se patří, bez toho abych si jí těmito myšlenkami kazila. Jakmile přijedu domů, nastavím zpět režim. Člověk si musí uvědomit priority. To je to hlavní.
A co ještě patří mezi to hlavní? Pozitivní myšlení. Musíte být nad věcí, jedině tak člověk dosáhne toho čeho chce. Udělejte si seznam priorit, které pro vás jsou důležité a ty plňte. Těmi se zabývejte. Přesně to teď udělám já.
Nepřestávejte. Každý dělá chyby, z těch chyb se musíme poučit, ne se nimi trápit.


To je asi vše co bych Vám za dnešní den z mých myšlenek chtěla povědět. U psaní tohoto článku jsem si spoustu věcí uvědomila, všechno to snad zase půjde!
Mějte se krásně a radujte se z maličkostí, uvidíte, jak ten svět bude hned hezčí.
:)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pěkné zamyšlení náhodou :) Jak říkáš, člověk to může pořád odkládat, ale pak na sebe bude akorát naštvaný a uzavře se to v nekonečný kruh. Je dobře, že si uvědomuješ, že se dá proti tomu bojovat. Sama znám ty doby, kdy se do cvičení musím jen nutit a taky to nesnáším. Ale neboj, zase to přejde a vztah si k tomu vybuduješ :) Užij si to v zahraničí!

    www.worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju :) Máš pravdu, je to nekonečný kruh, bohužel jsem z něj nedokázala vyklouznout tak snadno jak jsem si myslela. Je to lepší, ale abych byla upřímná.. momentálně jsem na tom podobně, jako si psala v 2. článku My Story. (Obdivuji tě jak si to všechno zvládla, fakt klobouk dolů.) Snažím se z toho nějak dostat, vždy když už to trochu jde spadnu další den zase na zadek a i přesto, že vím, že ze sebe budu akorát tak nešťastná a bude mi třeba i špatně, sním opravdu vše, co mi přijde pod ruku. Achjo. Věřím tomu že ten plán který mám zvládnu, hned jak přijedu tak to všechno dám zase dohromady. Když si si člověk věří dokáže nemožné, budu doufat, že to tak bude i u mě.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)