JILLIAN MICHAELS 30 DAY SHRED

16:19

Konečně je tu páteční odpoledne, to volá po novém článku.
Pár lidí se na mě obracelo s otázkami ohledně Jillian a rozhodla jsem se tu pomocí článku odpovědět snad na vše.

Obecně

Jillian Mihaels vytvořila spoustu programů zaměřující se na různé partie, či různé okruhy cvičení. Program 30 day shred je cvičení vyvinuté dá se říct pro každého. Jediné co k tomu potřebujete jsou činky od 0,5 kg do 3/4 kg max. Může to cvičit jak muž, tak žena, jak začátečník tak pokročilý. Jedná se o 3 levely, kde každý cvičíte po dobu 10 dnů.
Cvičení má skvělý systém, cvičí se 20 minut, přičemž využijete veškerý čas a není zde místo na pauzu. Nevýhodou je, že někteří lidé neradi cvičí to samé delší dobu, což je přesný příklad mě, to jsem považovala za největší utrpení.

Jak to u mě bylo a je se cvičením?

Na tento program jsem narazila zhruba před dvěma lety, kdy jsem ho ale cvičila tak, jak se mi zrovna zachtělo a po 2 týdnech mě to přestalo bavit. Byl to program, kterým jsem veškeré moje cvičení začínala (vynecháme-li takové ty začátky typu udělám si 50 dřepů, 50 sedů lehů a tím bych pro dnešek skončila, to určitě stačí).
Poté jsem přešla k cvičením podle videí na youtube (většinou to bylo Passion4Profession, či programy Jillian zaměřené na mojí nejproblémovější partii - břicho). Dále to bylo Nike+ training club, který mi nesmírně vyhovoval a pomohl. Mohla jsem si každý den cvičit to, na co jsem měla chuť, to, co mi vyhovovalo náročností i časovými možnostmi. (Jestli aplikaci neznáte, určitě ji omrkněte.)
Vpravo má páteř před operací
Vlevo má páteř po operaci 
Další cvičení byl právě program 30 day shred. Začala jsem ho cvičit v lednu 2015, kdy jsem si řekla, že ty 2 měsíce, které mi do operace zbývají, budu pohybu věnovat času dostatek. Kolik jsem cvičením a zdravým stravováním se zhubla už si nepamatuji, ale vím, že jsem se sebou byla téměř spokojená, poté jsem si zase dala do programu N+TC (který momentálně cvičit nemůžu, jinak by to byla jasná volba). V březnu jsem podstoupila operaci skoliózy, která mi v pohybu bránila necelý půl rok.
V červenci mi doktoři povolili jízdu na kole a plavání. Byla jsem ráda, že se můžu zase trochu hýbat, ale moc času jsem tím netrávila, to lenošství se mi nějak moc zalíbilo. Ovšem se stravou to bylo ještě horší, byli prázdniny, a já jsem se opět zklamala, nebyla jsem schopná si dát režim, jedla jsem všechno co mi přišlo pod ruku a z těch jídel mi pak po většinu času bylo špatně, ale přeci nemůžu neochutnat tamto a tamhleto, že?
Co myslíte, veškerá snaha která trvala přes rok, zmizela a já vše nabrala zpět. Neměla jsem režim a zrcadlům jsem se vyhýbala obloukem.
S kamarádkou jsme si řekli, že od září, jakmile začneme chodit do školy, se pokusíme o zdravou stravu, a začneme právě se zmiňovanou Jillian a ten režim tam zavedeme. Od 1. září jsem cvičila skoro každý den (myslím, že jsem to vynechala celkem 4x), cviky jsem si upravovala podle toho, co mi záda dovolili. S jídlem to tak růžové nebylo, jelikož pro mě bylo dost těžké se z půlročního ládování se přejít na řežim čistě stravy zdravé. A právě kvůli tomu, jak jsem jedla, jsem si myslela že ty výsledky, nebudou nějak výrazné. Ale právě naopak, byla jsem mile překvapená. Na váze jsem zhubla -3,5 kg, což mi za tak krátkou dobu přijde skvělé. Vydržím více, zadýchávám se méně, kondička vystoupala z nultého stupínku a já se (jak už jsem měla v plánu od půlky září) s chutí dala do programu, který přináší tolika lidem úžasné výsledky, že mi to nedalo to nezkusit- Kayla Itsines BBG 1.0 (momentálně 3. týden), ale o tom zase příště.
Určitě vám to doporučuji zkusit, myslím, že se dá dostavit i výsledků větších, zvláště pro lidi, kteří do toho cvičení můžou vložit více úsilí bez omezování cviků.

Nemám žádné fotky, kde by byli vidět rozdíly před a po, ale moje forma 30. září vypadala takto:


Užijte si víkend, já si jdu zacvičit a pak běžím za mým milovaným. :)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Super článek :) ta páteř před operací vypadá hrozně tyjo :(( neumím si představit, jaký to musí být, když ti operují páteř... a je fajn, že na tebe měla Jillian účinek, já ji cvičila celý červenec a neúspěšně.. myslím, že jsem tenkrát nezhubla ani kilo :D psala jsem o tom taky článek, kdyžtak se podívej :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc moc ti děkuji, jsi hodná, že jsi se k článku ozvala. To tedy vypadala.. :/ Nikomu nepřeji, by si to musel také prožívat. Měla jsem štěstí, ale bohužel, teď mám špatné období, kdy ta váha leze opět nahoru, snad se brzy zmátořím a zase to vše půjde. Určitě se ráda kouknu! :)

      Vymazat
  2. Článok skvelý.. A čo sa týka operácie skoliózy, high five!
    Prešla som si tým minulý rok na začiatku prázdnin.. Akurát, že ja som mala menšiu komplikáciu s mozgovo-miechovým mokom, kedy ma museli opäť otvárať.. Ale inak prajem až si s chrbticou v poriadku a nebude treba ísť na re-operáciu :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář a návštěvu mého blogu! :)